کد خبر: جدیت-مدیریت-شهری-اصفهان-در-اجرای-خط-دوم
۶ بهمن ۱۳۹۹، ۱۳:۰۹
جدیت مدیریت شهری اصفهان در اجرای خط دوم مترو کم نظیر است

به گزارش خبرگزاری سلامت از اصفهان،امیر احمد زندآور گفت: در خط دو متروی اصفهان ایستگاه‌ ها با پیشرفت قابل توجه در حال احداث است؛ این اقدامات در هیچ دوره‌ای از فعالیت شهرداری این گونه جدی دنبال نشده است و علی رغم زمان‌بر و هزینه‌بر بودن پروژه مترو، مدیریت شهری در این دوره به اجرای خط دو مترو ورود کرده است.

وی با اشاره به اینکه در دوره پنجم شورای شهر اصفهان شاهد فعالیت ‌های چشمگیری در بخش حمل و نقل بودیم که بی‌شک در سازمان قطار شهری و شرکت مترو برای تحقق اهداف حمل‌ و نقلی شورا تلاش‌ زیادی شده است، افزود: در همین راستا بهره برداری از دو رام قطار کار بسیار ارزشمند و چشمگیری بوده که جا دارد از شهرداری اصفهان به دلیل این اهتمام و اجرای بی وقفه پروژه‌های عمرانی در شهر قدردانی کرد.

زندآور ادامه داد: بخش حمل و نقل شهری یکی از حوزه‌ های هزینه‌بر است اما مدیریت شهری اصفهان با هزینه بسیار بالا و علی رغم شرایط سخت اقتصادی توانسته است به تعداد واگن های قطار شهری اضافه کند.

این مقام مسئول بیان کرد: امیدواریم، زیرساخت‌ های حمل و نقل شهر از جمله مترو که اکنون فراهم شده، در دوره‌ های بعدی نیز استمرار پیدا کند تا مردم بدون دغدغه سفرهای درون شهری خود را با امکاناتی مطلوب انجام دهند.

رئیس کمیسیون حمل و نقل و فناوری اطلاعات شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: در حوزه حمل و نقل شهر به ویژه احداث مترو هزینه‌های سنگینی صرف می‌شود به طوری که یک شهر زیر شهر در حال اجراست.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha