کد خبر: حرکت-در-مسیر-استان-شدن-با-توسعه-همه-جانب
۲۱ شهریور ۱۴۰۰، ۱۲:۳۵
حرکت در مسیر استان شدن با توسعه همه جانبه منطقه فرهنگی کاشان

به گزارش گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از مرکز ارتباطات و بین الملل شهرداری کاشان،جواد نائینی در نشست رسمی شورای اسلامی شهر با یادآوری پیشینه مردم منطقه در شکل‌گیری و تثبیت انقلاب اسلامی، خون شهیدان این دیار را در میدان‌ها و صحنه‌های مختلف آغاز نهضت، دوران دفاع مقدس، دفاع از سلامت و امنیت را خاطرنشان کرد.

وی تأکید کرد: نگاه ما در انجام مسئولیت باید رسالت‌محور و نه مأموریت‌محور باشد، یعنی همان نگاهی که شهیدان عزیز ما در دوران ایثار و شهادت به ما آموخته‌اند.

نماینده کفیل مردم شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی با قدردانی از تلاش‌های سیدجواد ساداتی‌نژاد در جایگاه نماینده مردم این دو شهرستان، وی را فردی توانمند، ولایت‌مدار و متعهد در عرصه خدمت‌رسانی دانست.

نائینی با تأکید بر اهمیت فرهنگ در جامعه، بر لزوم هم‌افزایی در این عرصه با بهره‌گیری از ظرفیت اصحاب قلم و رسانه تأکید و عنوان کرد: در کنار عنصر ولایت‌مداری، آنچه که انقلاب اسلامی را متمایز ساخت عنصر فرهنگ بود.

وی، تصریح کرد:ما نیازمند رقم زدن اتفاقات فرهنگی مبتنی بر خرد جمعی و استفاده از تمام استعدادها و ظرفیت‌های موجود در این حوزه هستیم.

نماینده کفیل مردم شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی، مشکلات مردم منطقه را در سه بخش کلان و زیرساختی، خدماتی و ملموس و روزمره متذکر شد و افزود: برای برطرف کردن این مشکلات ناگزیر به ایجاد کارگروهی متشکل از مردم و متخصصان هستیم.

نائینی تأکید کرد: همه ما سهمی در این نظام مقدس داریم که باید مانند بزرگان، سرداران و شهدای کاشان این وظیفه را به خالصانه‌ترین وجه ادا کنیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha