کد خبر: در-فصل-بودجه-بندی-رسانه‌های-اجتماعی-ر
۲۱ بهمن ۱۳۹۹، ۱۲:۲۳
در فصل بودجه بندی رسانه‌های اجتماعی را فراموش نکنیم

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری سلامت و به نقل از معاونت ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر تهران، مسجد جامعی در دویست و هفتاد و یکمین جلسه شورا گفت: لازم می دانم در گرامیداشت ایام دهه فجر  توجه دوستان را به حوزه رسانه های اجتماعی به ویژه روزنامه همشهری جلب کنم که خود دستاورد انقلاب اسلامی  و مهمترین روزنامه اجتماعی است.

وی ادامه داد: ما قبلا هم سابقه ی این را داشتیم که اگر یک روز این روزنامه منتشر نشود فضای خوبی ایجاد نمی شود چرا که این روزنامه مهمترین رسانه ای است که صدای مردم و مدیریت شهری را منتقل و منتشر می کند و نظرات را به هم نزدیک می کند و در کنار آن کادر و  تیم خبری بسیار خوبی دارد. لذا باید به این مسائل توجه ویژه ای شود.

مسجد جامعی در ادامه افزود: در اعتبارات برای سال 1400 بیش از 30 میلیارد تومان برای موسسات فرهنگی و هنری  اجتماعی در نظر گرفته شده که از کل اعتبارات اداره کل فرهنگ و ارشاد استان تهران بیشتر است و لذا یکی از جاهایی که باید مورد توجه قرار گیرد موسسات رسانه های اجتماعی است.

این عضو شورا گفت:  این یک رویکردی است که ما می توانیم داشته باشیم و در بودجه 50 هزار میلیارد تومانی که شهرداری داده که با شرکت ها بیش از 60 هزار میلیارد تومان می شود می توان مهمترین رسانه اجتماعی و مجموعه کارکنان آن را در فصل بودجه بندی مورد توجه قرار داد.

مسجد جامعی افزود: البته اینکه در فصل بودجه باید به حوزه های مختلف توجه شود بسیار خوب است اما لازم است حوزه رسانه نیز مورد توجه قرار بگیرد تا کارکنان این مجموعه با دلگرمی بیشتری به کار خود ادامه دهند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha