کد خبر: رئيس-سازمان-جوانان-هلال-احمرترویج-و-تح
۱۲ دی ۱۳۹۵، ۱۵:۲۲

رئیس سازمان جوانان از برگزاری جشنواره قصه گویی "لی‌لی لی‌لی حوضک"خبر داد.


به گزارش خبرگزاري سلامت  دکتر مسعود حبیبی ضمن اعلام این خبر افزود: مهربانی، فداکاری، دوست داشتن دیگران و کمک به یکدیگر، موضوعات این جشنواره است.


وی با اشاره به اینکه جشنواره قصه گویی با هدف ترویج و تحکیم فرهنگ رفتار مهربانانه و نوع دوستانه میان کودکان برگزار می شود، ادامه داد: همه مربیان مهدهای کودک و مراکز پیش دبستانی که دارای کانون غنچه های هلال هستند می توانند در این جشنواره شرکت کنند.


رئیس سازمان جوانان تصریح کرد: حداکثر زمان ارائه هر قصه ۱۰ دقیقه است که خلاقیت و نوآوری در شیوه ارائه مورد توجه قرار خواهد گرفت و همچنین لباس، گریم، شخصیت و تیپ سازی قصه گو نیز در داوری ها، حایز امتیاز است.


براساس این فراخوان، علاقمندان می توانند تا ۵ بهمن ماه با تکمیل فرم شرکت در جشنواره (فرمت آن در کانال تلگرامی جشنواره موجود است) و ارسال آن به آدرس پست الکترونیکی دبیرخانه و یا ادمین کانال برای حضور در این جشنواره اقدام کنند.


همچنین بایستی فیلم های قصه گویی تا ۱۵ بهمن در قالب لوح فشرده به آدرس پستی دبیرخانه و یا ارسال از طریق نرم افزارتلگرام به آدرس ادمین کانال و یا ارسال از طریق ایمیل به پست الکترونیکی دبیرخانه ارسال گردد.
فرمت های تصویر نیز به صورت MPEG ،MOV ،MP4  یا AVI  با اندازه تصویر حداقل ۶۴۰ در ۳۲۰ PIXEL  باشد


شرکت کنندگان توجه داشته باشند که منظور از فیلم اجرا، تصویربرداری حرفه ای نیست بلکه با گوشی همراه نیز می توانید قصه گویی خود را ضبط کنید.
گفتنی است، تا تاریخ ۲۵ بهمن ماه، فیلم ها بازبینی و شرکت کنندگان راه یافته به جشنواره مشخص خواهند شد. مراسم اختتامیه نیز طی روزهای ۳ تا ۵ اسفندماه با حضور منتخبین و شرکت کنندگان راه یافته به جشنواره برگزار می شود.
در این مراسم به همه راه یافتگان به جشنواره لوح یادمان اهدا می شود. نفرات اول تا سوم نیز هرکدام به ترتیب تندیس جشنواره، دپیلم افتخار و ۳۰ میلیون ریال جایزه نقدی، تندیس جشنواره، لوح تقدیر و ۲۰ میلیون ریال جایزه نقدی و تندیس جشنواره، لوح تقدیر و ۱۰ میلیون ریال جایزه نقدی دریافت خواهند کرد.
همچنین آثار برتر با ضبط استودیویی تولید و در سطح کشور منتشر می شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha