رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر ناجا با اشاره به اينکه 546 تن کشفيات مواد مخدر تا روز گذشته داشته ايم، گفت : راه حل مبارزه با مواد مخدر "اجتماعي شدن مبارزه" و بهره گيري از ظرفيت مردمي است.

 

به گزارش خبرگزاري سلامت  ، سردار " محمد مسعود زاهديان" در نشست تخصصي معاونان و روساي پليس مبارزه با موادمخدر سراسر کشور ، از افزايش 15 درصدي کشفيات مواد مخدر در 10 ماهه گذشته خبر داد و گفت : از ابتداي سال جاري تا روز گذشته 546 تن کشفيات داشته ايم.

رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر ناجا با تشريح اقدامات اين پليس در راستاي مبارزه با مواد مخدر بيان کرد : امروز تنها برخوردهاي "سلبي" جوابگو نيست و "پيشگيري" موضوعي است که بايد به آن توجه شود.

وي با بيان اينکه تمرکز بر مرزها بويژه مرزهاي شرقي از برنامه هاي اصلي اين پليس است،مطرح کرد : 76 درصد از کشفيات در استان هاي شرق و حاشيه شرق صورت گرفته است.

سردار زاهديان با بيان اينکه تزريق تجهيزات به روز و پيشرفته از ديگر برنامه هاي اين پليس است ، گفت : در حوزه ساختاري نيز تغييرات مناسبي در دست اقدام داريم که ان شاءاله با تلاش و کوشش بتوانيم به نتيجه مطلوب برسيم.

اين مقام ارشد انتظامي عنوان کرد : براي مقابله و مبارزه بايد از ظرفيت هاي مردمي سازمان هايي که در حوزه امنيتي همکاري دارند، نيز بهره ببريم.

وي گفت : به ياري خداوند هماهنگي خوبي ميان ناجا و دستگاه هاي مسئول در حوزه مبارزه با مواد مخدر وجود دارد ، ضمن اينکه با تنظيم نقشه راه و تدوين برنامه هاي بلندمدت و کوتاه مدت، هر استان با توجه به شرايط منطقه اي شرح وظايف و ماموريت خود را پيش مي برد.

رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر ناجا خاطر نشان کرد : درحوزه اجتماعي نيز بايد اقدامات جدي تري صورت گيرد، ضمن اينکه در صدديم از ظرفيت معاونت اجتماعي ناجا در حوزه مشاوره و پيشگيري استفاده بيشتري ببريم.

سردار زاهديان ادامه داد : در حوزه تحقيق و پژوهش اقدامات ارزشمندي صورت گرفته و امروز پليس "دانش محور" و توسعه آن جزء برنامه ها و مورد توجه قرار دارد ، آزمايشگاه پليس نيز تخصصي و پيشرفته و به عنوان مرجع در منطقه مطرح است.

وي با اشاره به اقدامات صورت گرفته در بخش آموزش و فعاليت هاي قرارگاه جهادي در حوزه موادمخدر، گفت : در صدد ارتقاء مهارت هاي علمي و عملي کارکنان هستيم و در اين زمينه توفيقات خوبي حاصل شده است

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha