کد خبر: رعایت-نکردن-پروتکل-های-بهداشتی-زمینه-ا
۳ آبان ۱۳۹۹، ۱۲:۲۱
رعایت نکردن پروتکل های بهداشتی زمینه ایجاد محدودیت در کسب و کار می شود

به گزارش گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، اکبر بهنام جو در نشست با مدیران اتحادیه های اصناف مختلف استان تصریح کرد: در صورت ایجاد محدودیت ها نیز با مشکلات اقتصادی مواجه خواهیم شد که لازم است با توجه به موازین بهداشتی از رسیدن به این وضعیت پیشگیری کنیم.

وی بیان کرد: همه ما موظف هستیم از هر گونه اقدام به تجمع و مراسم غیرضروری و بی توجهی به پروتکل های بهداشتی جلوگیری کرده و افزایش بیماران را در استان کنترل کنیم.

استاندار اردبیل اظهار کرد: باید حساسیت ها را نسبت به رعایت بهداشت و فاصله اجتماعی همواره حفظ کرده و در هر حیطه صنفی در راستای رعایت این موارد تلاش کنیم.

وی با تاکید بر ارائه راهنمایی و تذکرات لازم به مردم توسط اصناف گفت:  وجود این بیماری جان تک تک انسان ها را با خطر مواجه می سازد و تذکر دادن به همدیگر در خصوص رعایت پروتکل های بهداشتی موجب گلایه نخواهد شد.

بهنام جو رعایت فاصله اجتماعی در مغازه ها، استفاده از کارت خوان در پرداخت ها، تذکر به مراجعان در خصوص استفاده از ماسک و ضدعفونی اماکن را از جمله ضرورت های فعالیت اصناف برشمرد.

وی با اشاره به افزایش تعداد بیماران بستری در بیمارستان ها به تعداد ۳۰۰ نفر تصریح کرد: در صورت افزایش بیماران با کمبود امکانات بخش مراقبت های ویژه و خستگی نیروهای در مانی در رسیدگی به بیماران مواجه می شویم.

استاندار اردبیل گفت: در راستای توجه همگانی به ماسک باید فرهنگ سازی شود و برای تامین نیازهای بهداشتی اقشار کم درآمد از ظرفیت های خیرین استفاده می شود.

وی با بیان اینکه در زمینه تولید ماسک در استان محدودیتی نداریم ، افزود: واحدهای تولیدی ماسک در استان با ظرفیت های بالا و مازاد بر نیاز استان تولید می کنند و کمبودی در این خصوص وجود ندارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha