کد خبر: زاکانی-به-بدنه-شهرداری-آرامش-دهد-برند-ز
۱۷ مرداد ۱۴۰۰، ۱۲:۲۶
زاکانی به بدنه شهرداری آرامش دهد/برند زاکانی ضدرانت و ضد فساد است

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری سلامت؛ ناصر امانی عضو ششمین دوره شورای شهر تهران در جریان دومین جلسه شورا پس از صحبت‌ های علیرضا زاکانی و ارائه برنامه‌های آن در شهرداری اظهار داشت: امیدوارم این میکروفن جز برای رضای خدا برای من باز نشود و همه چیز در جهت منافع مردم باشد. از آقای زاکانی بابت ارائه برنامه‌هایشان تشکر می‌کنم.

وی گفت: زاکانی در ارائه برنامه‌ها به مثلث سه ضلعی، شهر، شهروندان و شهردار اشاره کرد که به نظر من به نکته خوبی توجه داشته‌اند.

عضو شورای شهر تهران ادامه داد: آقای زاکانی از برنامه‌هایشان این است که تهران را الگوی جهان اسلام کنند و برای اینکه به این هدف دست یابیم باید ابتدا به شهرداری بپردازیم.

امانی گفت:‌بعد از انقلاب اسلام همیشه شهرداران بیرون از شهرداری بوده‌اند که با رأی نمایندگان مردم انتخاب شده‌اند.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر شهرداری تهران به بلوغ رسیده است گفت: بسیاری در شهرداری نگران بدنه شهرداری هستند ما از آقای زاکانی خواستاریم موضع‌شان را در مورد این قضایا مشخص کنند و به بدنه شهرداری آرامش دهند.

عضو شورای شهر تهران خاطرنشان کرد: برند علیرضا زاکانی ضد رانت و ضد فساد است که نکته بسیار مهمی است ولی مهم کار سنگین اجرایی است و این قضیه بسیار حائز اهمیت خواهد بود.

امانی به وقوع حادثه برای کودک در یکی از بوستان‌های تهران طی سال‌های قبل اشاره کرد و گفت: کودکی در زمان‌های قبل به دلیل حادثه‌ای که در یک حوض برایش پیش آمد جانش را از دست داد در آن زمان اعضای شورا از آقای قالیباف این پرسش را انجام دادند که شما مسؤول بوده‌اید و باید پاسخگو باشید.

وی گفت: منظورم این است که اکنون نیز شهردار جدید باید خود را برای پاسخگویی آماده کند و ان‌شاءالله این موضوع محقق خواهد شد./

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha