کد خبر: سیستان-و-بلوچستان-از-محرومیت-جدی-رنج-می
۱۶ آذر ۱۴۰۰، ۸:۲۷
سیستان و بلوچستان از محرومیت جدی رنج می‌برد

نماینده مردم زابل در مجلس بابیان اینکه سیستان و بلوچستان از محرومیت جدی رنج می‌برد،گفت: عملکرد مطلوب استاندار سیستان و بلوچستان که به عنوان استاندار ویژه معرفی شده، نیازمند تفویض اختیارات بیشتر است.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری سلامت به نقل از خانه ملت،محمد سرگزی درباره وضعیت کنونی استان سیستان و بلوچستان، اظهار داشت: سیستان و بلوچستان از محرومیت جدی رنج می‌برد و در عین حال ظرفیت‌های فراوانی از جمله مرز گسترده با دو کشور افغانستان و پاکستان، بهره‌مندی از تنها بندر اقیانوسی کشور و آثار تاریخی و نقاط گردشگری بکر دارد که فعال شدن آنها می‌تواند به راحتی چهره محرومیت را از استان  حذف کند.

نماینده مردم زابل، زهک، هیرمند و نیمروز و هامون در  مجلس شورای اسلامی  ادامه داد: عملکرد مطلوب استاندار سیستان و بلوچستان که پیش از این از جانب دولت به عنوان استاندار ویژه معرفی شده، نیازمند تفویض اختیارات بیشتر است.

سرگزی افزود: البته بدون لازمه شک چنین امری اختیارات هرچه بیشتر استاندار جهت اعمال تصمیمات فوری کارشناسی در میدان است و ضرورت دارد در این راستا دولت اختیارات بیشتری به استاندار سیستان و بلوچستان بدهد.

وی در پایان یادآورشد: البته بدون لازمه شک چنین امری اختیارات هرچه بیشتر استاندار جهت اعمال تصمیمات فوری کارشناسی در میدان است و ضرورت دارد در این راستا دولت اختیارات بیشتری به استاندار سیستان و بلوچستان بدهد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha