کد خبر: شرکت-شهر-سالم-واکسیناسیون-کرونا-را-در-ف
۸ شهریور ۱۴۰۰، ۱۲:۴۵
شرکت شهر سالم واکسیناسیون کرونا را در فضای مناسب و با سرعت انجام می‌دهد

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری سلامت به نقل از  روابط عمومی شرکت شهر سالم، دکتر محمودرضا مهرورز، بازرس کل امور وزارت کشور و شهرداری‌های سازمان بازرسی کل کشور به صورت سرزده از مرکز شماره یک واکسیناسیون کرونا شهر سالم بازدید کرد.

در این بازدید که با حضور دکتر حمید چوبینه، مدیرعامل شرکت شهر سالم برگزار شد، دکتر مهرورز در سخنانی گفت: به نیابت از سازمان بازرسی کل کشور و در اجرای اوامر رئیس معظم قوه قضائیه و رئیس محترم سازمان بازرسی کل کشور مبنی بر نظارت بر تسریع روند حل مشکلات مردم این بازدید را به صورت سرزده انجام دادیم.

وی ضمن تقدیر و خداقوت به دکتر چوبینه و کادر بهداشت و درمان شرکت شهر سالم شهرداری تهران که برای واکسیناسیون کرونا پیشقدم شدند و در یک فضای مناسب و با رعایت همه پروتکل‌ها مشغول تزریق واکسن به کارکنان شهرداری و شهروندان تهران هستند، ابراز امیدواری کرد که واکسیناسیون کرونا سرعت بیشتری پیدا کند و شاهد کاهش مبتلایان و متوفیان شیوع بیماری کووید19 باشیم.

بازرس کل امور وزارت کشور و شهرداری‌ها با اشاره به اهمیت رعایت پروتکل‌های بهداشتی و دستورالعمل‌های ستاد فرماندهی کرونا، ادامه داد: تقاضای ما از شهرداری تهران این است که با توجه به آمار بالای نیروی انسانی در این مجموعه، سرعت تزریق واکسن را به خصوص برای بخش‌هایی که نوع فعالیتشان به صورت میدانی است و ریسک ابتلای بالاتری دارند، افزایش دهند.

وی افزود: طبق آماری که ما داریم، 22هزار نفر از کارکنان شهرداری در این مراکز واکسینه شده‌اند و این منهای افرادی است که پیش از این واکسن دریافت کرده‌اند. انتظار داریم مابقی کارکنان که در نوبت دریافت واکسن هستند با سرعت افزایش واکسینه شوند. از همه کارکنان شهرداری در همه بخش‌ها انتظار داریم که در این زمینه بیش از پیش همکاری داشته باشند و با اعزام به موقع نیروهای خود به تسریع این روند کمک کنند.

دکتر مهرورز با اشاره به بررسی‌های انجام شده در سازمان بازرسی کل کشور گفت: طبق تحقیقات ما از 48هزار راننده تاکسی در سطح شهر تهران، کمتر از 50درصد واکسینه شده‌اند. بر اساس این بررسی‌ها، نیازمند حضور بیشتر رانندگان تاکسی در روند واکسیناسیون هستیم. پیش از این هم ما 9 مرکز را برای واکسیناسیون رانندگان مهیا کرده بودیم که قدری استقبال کمتر از انتظارها بوده است.

وی با اشاره به اینکه رانندگان به دلیل مواجهه با افراد بیشتر در معرض جدی‌تر ابتلا هستند، اضافه کرد: خواهش من از نهادهای مسئول حمل و نقل عمومی این است که با توجه به امکانات خوبی که تدارک دیده شده، به امر واکسیناسیون اهتمام بیشتری داشته باشند.

بازرس کل امور وزارت کشور و شهرداری‌ها در پایان با بیان این مطلب که در مجموعه سازمان بازرسی کل کشور نظارت لحظه‌ای بر روند واکسیناسیون وجود دارد و هر گونه کاستی را برای حفظ جان شهروندان به قید فوریت پیگیری می‌کنیم، یادآور شد: از صبح امروز همکاران من در مرکز واکسیناسیون شهر سالم حضور داشتند و بررسی‌هایی که انجام داده‌اند، نشان می‌دهند که بحمدالله شرکت شهر سالم فضای مناسبی برای واکسیناسیون تدارک دیده و با سرعت تمام و بدون هیچ معطلی مراجعه‌کنندگان واکسینه می‌شوند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha