کد خبر: شفاف‌سازی-مهم‌ترین-اولویت-برای-ادار
۲۴ تیر ۱۳۹۹، ۱۶:۴۵
شفاف‌سازی مهم‌ترین اولویت برای اداره وزارت تعاون است

به گزارش گروه اجتماعی  خبرگزاری سلامت به نقل از خانه‌ملت، محمد شریعتمداری وزیر تعاون ، کار و رفاه اجتماعی امروز (سه‌شنبه 24 تیرماه) در نشست با اعضای کمیسیون اجتماعی شورای اسلامی، گفت: شفافیت اقدام بزرگ و مهمی بود که در این وزارتخانه انجام شده و باعث مشخص شدن ضعف‌ها و کاستی‌ها شد.

شفاف‌سازی از اولویت برنامه‌های شریعتمداری برای اداره وزارت تعاون بوده است

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ادامه داد: از اولین روز فعالیتم در این وزارتخانه بر ضرورت شفاف‌سازی تاکید کردم و به توفیق الهی این امر صورت گرفت، کما اینکه انتشار اسامی اعضای هیات مدیره شرکت‌های تابعه یکی از مصادیق این شفافیت بود که بازتاب‌های بسیار خوبی در بین مردم و فعالان اجتماعی داشت.

وی تصریح کرد: مقام معظم رهبری (مدظله العالی) همواره تاکید بر جوانگرایی داشته‌اند، بنابراین در این حوزه نیز اقدامات بسیار خوبی در این وزارتخانه صورت گرفت و در پی آن میانگین سنی شورای معاونان بیش از ۱۰ سال کاهش یافته و مدیران جوان به روی کار آمدند.

شریعتمداری خاطرنشان کرد : حل مشکلات اجتماعی با ارائه راهکار و تعامل مجلس و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی امکانپذیر است و این امر دور از دسترس نیست، ضمن اینکه تحقق این امر نیاز به حمایت دارد

همسان‌سازی حقوق بازنشستگان و افزایش مستمری مددجویان بهزیستی تلاش بیشتری را می‌طلبد

وی افزود: همسان‌سازی حقوق بازنشستگان، افزایش مستمری مددجویان بهزیستی و... از جمله اقداماتی است که با پیگیری‌های مستمر و حمایت متولیان امر توانستیم رقم بزنیم و قطعا این میزان اقدامات صورت گرفته کافی هم نیست و باید در این حوزه تلاش بیشتری داشته باشیم.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی پس از پایان این نشست به دفتر دولت در مجلس رفت و با نمایندگان مختلف مجلس در خصوص مسائل و مشکلات حوزه‌های انتخابیه شان گفتگو کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha