کد خبر: ضرورت-اختصاص-فوری-۴۰-هزار-دوز-واکسن-کرو
۱۹ اسفند ۱۳۹۹، ۱۰:۳۱

به گزارش  گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از خانه ملت، مجتبی یوسفی نماینده مردم اهواز، باوی،حمیدیه و کارون در مجلس شورای اسلامی ضمن ارسال نامه، طی تماس تلفنی با  وزیر بهداشت و درمان، خواستار اختصاص فوری ۴۰ هزار دوز واکسن به خوزستان شد.

نماینده مردم اهواز، باوی، حمیدیه و کارون در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: با توجه به افزایش مبتلایان به ویروس کرونا در سطح استان خوزستان و ابتلای برخی از هم استانی ها به نوع جهش یافته این ویروس نیازمند اقدامات ویژه هستیم.

 یوسفی افزود:  ۱۱ شهرستان استان خوزستان و در وضعیت قرمز قرار گرفتندو این در حالی است که  اختصاص سهمیه ویژه و فوری واکسن  الزامی  است.

 وی ادامه داد: ابتلا و شهادت تعداد زیادی از پزشکان، پرستاران و کادر درمان استان و وجود بیماران زمینه ای، افراد مبتلا به سرطان و بیماری های خاص و بسیاری موارد دیگر بر مشکلات استان افزوده است.

 یوسفی  افزود: بر همین اساس نماینده اهواز ضمن تقدیر از اختصاص ۵۵۰۰ دوز واکسن به خوزستان، اختصاص ۴۰ هزار دوز واکسن دیگر به منظور جلوگیری از انتشار ویروس جهش یافته، لزوم واکسیناسیون کادر درمان، بیماران زمینه ای، سرطانی و بیماران خاص در اسرع وقت را برای این استان ضروری و حیاتی دانست.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha