کد خبر: طرفدار-ترامپ-بعد-از-شورش-کاپیتول-خودکش
۲۵ دی ۱۳۹۹، ۱۴:۵۵
طرفدار ترامپ بعد از شورش کاپیتول خودکشی کرد!
به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری سلامت به نقل از Yahoo، گفته می‌شود كه یكی از طرفداران رئیس جمهور آمریكا دونالد ترامپ به نام جورجیا كه در شورش كاپیتول دستگیر شد، به دلیل خودكشی درگذشت. یک معاینه پزشکی در شهرستان فولتون، آتلانتا، روز سه شنبه حکم داد که مرگ کریستوفر استنتون جورجیا به وسیله خودکشی صورت گرفته و گزارش‌های قبلی را تأیید کرد. این معاینه پزشکی گفت که این فرد 53 ساله از ناحیه سینه دچار اصابت گلوله شده است.

بر اساس گزارش‌ها، وی روز شنبه توسط همسرش در زیرزمین خانه آن‌ها در آلفارت، جورجیا پیدا شد.

جورجیا که گفته می‌شد مدیر نمونه کارها در یکی از بانک‌های کارولینای شمالی بوده است، عصر چهارشنبه پس از شرکت در شورش در کاپیتول در واشنگتن دی سی دستگیر شد. به گفته واشنگتن اگزاینر، وی متهم به تلاش برای ورود به کاپیتول آمریكا در كنار طرفداران رئیس جمهور آمریكا شد. پیش از این شورش آن‌ها توسط رئیس جمهور دستور گرفته بودند که با قدرت به مجلس قانونگذاری کشور بروند.

جورجیا در دادگاه مربوط به کاپیتول خود را بی‌گناه می‌دانست!

جورجیا  که روز پنجشنبه در دادگاه خود را بی‌گناه دانست، همچنین به نقض قانون منع رفت و آمد در شب در واشنگتن دی سی متهم شد که پس از شورش وضع شد. گفته می‌شود که او به درخواست پلیس متفرق نشده است. صبح روز شنبه مأموران با تماس تلفنی از همسرش به خانه وی در آلفارتا فراخوانده شدند. طبق گزارش پلیس که توسط دیلی میل مشاهده شد، وی به مأموران گفت كه همه جا خون وجود دارد و شوهرم مرده است. همچنین گزارش شده است که پلیس دو اسلحه را از ملک جورجیا خارج کرده است.

جورجیا تنها فرد کشته شده بعد از ناآرامی‌ها نیست...

مرگ این فرد 53 ساله پس از مرگ پنج نفر دیگر که پس از شورش روز چهارشنبه درگذشتند اتفاق افتاد. ترامپ و شورش کاپیتول آن‌ها شامل یک افسر پلیس کاپیتول و طرفداران دونالد ترامپ بودند که گفته می‌شد برخی از آن‌ها دچار فوریت‌های پزشکی شده‌اند، در حالی که یکی دیگر از آن‌ها مورد اصابت گلوله قرار گرفته است. FBI روز سه شنبه گفت که بیش از 70 نفر در رابطه با شورش روز چهارشنبه دستگیر شده‎اند، دادستان‌های فدرال انتظار صدها نفر دیگر را نیز دارند.  

مترجم: سید محمد معین حبیبی پاسدار

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha