کد خبر: علل-وقوع-سانحه-اتوبوس-سرباز-معلم-بررسی
۴ تیر ۱۴۰۰، ۱۷:۲۵
علل وقوع سانحه اتوبوس سرباز معلم بررسی شود

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری سلامت؛ رئیس جمهور در پیامی با ابراز تاسف از وقوع سانحه برای اتوبوس حامل سرباز معلم ها که منجر به جان باختن و مجروح شدن عده ای از آنان شد ضمن تسلیت به خانواده های داغدیده، تاکید کرد: متاسفانه تکرار چنین حوادث اندوه بار و غیر قابل جبران جاده ای نشان می دهد که همه مسئولان و دست اندرکاران ذیربط باید با برنامه ریزی های دقیق تر و همه جانبه در کاهش وقوع این گونه حوادث تلخ بیش از پیش تلاش کنند.

متن پیام حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی به این شرح است:

« انا لله و انا الیه راجعون

با کمال تاسف، وقوع سانحه دردناک برای اتوبوس حامل سرباز معلم ها در محور زاهدان–آباده در دهشیر-یزد که منجر به جانباختن و مجروح شدن عده ای از این عزیزان شد و آحاد ملت ایران را اندوهگین و متاثر ‌کرد.

اینجانب با ابراز همدردی، این ضایعه ناگوار را از صمیم قلب به خانواده های داغدیده و جامعه علمی و آموزشی کشور تسلیت می گویم و برای جانباختگان این حادثه رحمت و مغفرت، برای آسیب‌دیدگان و مجروحان شفای عاجل و برای بازماندگان صبر و تسلی، مسألت دارم.

متاسفانه تکرار چنین حوادث اندوه بار و غیر قابل جبران جاده ای نشان می دهد که همه مسئولان و دست اندرکاران ذیربط باید با برنامه ریزی های دقیق تر و همه جانبه در کاهش وقوع این گونه حوادث تلخ بیش از پیش تلاش کنند.

در این حادثه هم باید سریعا نسبت به بررسی علل وقوع آن اقدام و مقصر یا مقصران احتمالی را معرفی کنند.

حسن روحانی

رئیس جمهوری اسلامی ایران»

انتهای پیام

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha