کد خبر: علیرغم-کرونا-شاهد-افزایش-آمار-ازدواج-د
۱۶ بهمن ۱۳۹۹، ۱۴:۱۴
علیرغم کرونا شاهد افزایش آمار ازدواج در استان هستیم

به گزارش  گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، هادی حق شناس، در مراسم اهدای جهیزیه به زوج های جوان اظهار کرد: خوشبختانه کرونا علیرغم اینکه عزیزانی را از ما گرفت اما در همین ایام هم شاهد افزایش آمار ازدواج و در مقابل کاهش آمار طلاق بوده ایم.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم خانواده‌ها با توجه به مشکلات فراوان در برگزاری مراسمات، آسان گیری را سرلوحه کار خود قرار دهند تا بتوانیم زوج های جوان را به سمت تشکیل خانواده سوق داده و زندگی پایدار برای آنها ایجاد کنیم و دولت هم باید تسهیلات بیشتری را برای تحکیم بنیان خانواده ها در اختیار قرار دهد.

حق شناس افزود: در سال جاری در قالب کمک‌های مومنانه به افراد آسیب دیده ناشی از کرونا که یا شغل خود را از دست داده بودند و یا در تامین معیشت با مشکل مواجه شدند کمک های بسیار خوبی در استان صورت گرفت.

استاندار گلستان در این برنامه پیشنهاد کرد تا کمیته‌ای متشکل از اداره کل امور اجتماعی استانداری، سازمان های مردم نهاد، اداره کل بهزیستی تشکیل شود تا هر یک از این ۴۴۱ زوجی که امروز تشکیل خانواده دادند به مشکلی برخورد کردند پس از بررسی در این کمیته حداقل یکی از مشکلات اساسی آنها در زمینه های مختلف برطرف گردد تا خاطره خوش این مراسم تا پایان زندگی همراه آنها باشد.

در این مراسم تعداد دو هزار و ۵۰۰ قلم جهیزیه به ارزش بیش از ۳۴ هزار میلیارد ریال به ۴۴۱ زوج‌جوان استان اهدا شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha