کد خبر: عملکرد-بیمارستان-موقوفه-نورافشار-در-م
۱۷ آذر ۱۴۰۰، ۱۴:۰۲
عملکرد بیمارستان موقوفه نورافشار در مقابله با کرونا تحسین برانگیز بود

پیرحسین کولیوند در مراسم گرامیداشت روز پرستار، ضمن قدردانی از تلاش های پرستاران بیمارستان نورافشار، عملکرد آن ها را در مقابله با کرونا تحسین برانگیز دانست.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری سلامت به نقل از پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر؛ پیرحسین کولیوند، رئیس جمعیت هلال احمر در‌ مراسم روز پرستار که در بیمارستان نورافشار هلال احمر برگزار شد، گفت: وجود پرستاران برای جامعه بسیار ارزشمند است و از این قشر پرتلاش که در راستای مقابله با کرونا زحمات زیادی کشیدند، قدردانی می کنیم.

وی افزود: وجود پرستاران برای جامعه پربرکت و شفابخش است و نقش مهمی در حفظ سلامت کشور دارند. امروز همه خانواده هلال احمر از پرسنل بیمارستان نورافشار تا داوطلبان و نجاتگران، در تلاش هستند تا باری از دوش مردم برداشته شود، با وجود این که خود در زندگی با سختی های زیادی مواجه هستند و در همین راستا شاهد بودیم که عملکرد بیمارستان نورافشار در مقابله با کرونا تحسین برانگیز بود.

رئیس جمعیت هلال احمر خاطرنشان کرد: تلاش می کنیم تا گوشه ای از زحماتی که کارکنان هلال احمر در این عرصه سخت متحمل می شوند را با بهبود وضعیت معیشتشان جبران کنیم. از خداوند می خواهیم تا توفیق عنایت کند، مشکلات کسانی که تلاش می کنند تا مشکلات مردم را برطرف کنند، حل کنیم.

در پایان این مراسم، رئیس جمعیت هلال احمر از پرستاران نمونه بیمارستان نورافشار تقدیر و با اهدای لوح از زحمات ارزنده آن ها قدردانی کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha