کد خبر: فرمانده-ناجاتوان-مقابله-سريع-و-به-موقع
۱۲ دی ۱۳۹۵، ۹:۵۴

فرمانده نيروي انتظامي در ديدار با نماينده ولي فقيه در استان، گفت: مرزبانان ما از آمادگي مطلوبي برخوردار هستند که در صورت کوچکترين تعرض به مرزهاي جمهوري اسلامي ايران، توان مقابله سريع و به موقع را دارند .

 

به گزارش خبرگزاري سلامت به نقل از پايگاه خبري پليس، سردار "حسين اشتري "در ديدار با آيت الله "عبادي" نماينده ولي فقيه استان خراسان جنوبي،  هدف از سفر خود را بازديد از مرزهاي اين استان بيان کرد و اظهار داشت : خراسان جنوبي به دليل ويژگي هاي خاص جغرافيايي و تحرک گروهک هاي اشرار ، ضد انقلاب و گروه هاي تکفيري و سلفي در آنسوي مرزها از اهميت زيادي برخوردار است .

فرمانده نيروي انتظامي عنوان داشت: همکاران ما در مرزباني و فرماندهي انتظامي استان خراسان جنوبي از آمادگي مطلوبي برخوردار هستند به گونه اي که در صورت کوچکترين تعرض به مرزهاي جمهوري اسلامي ايران، توان مقابله سريع و به موقع وجود دارد .

سردار اشتري گفت : در بازديدي که از مرزهاي استان صورت خواهد گرفت در خصوص تقويت مرزباني از لحاظ تجهيزات، نيروي انساني، ساخت و سازهايي که در مرز صورت خواهد گرفت، تصميم گيري مي شود.

وي با اشاره به اين که ايران اسلامي، هشت هزار و 755 کيلومتر مرز مشترک با کشورهاي همسايه دارد، افزود: با هدايت هاي داهيانه مقام معظم رهبري (مدظله العالي ) وضعيت امنيتي در تمامي مرزهاي کشور مطلوب است .

سردار اشتري عنوان کرد: فرمانده انتظامي و فرمانده مرزباني استان ازبرادران انقلابي با روحيه جهادي هستند که با دعاي خير علماي اسلام و همکاري مردم شريف استان امنيت مطلوبي را در منطقه و مرز برقرار کرده اند .

وي با اشاره به بيانات مقام معظم رهبري ( مدظله العالي ) خاطرنشان کرد : همه بايستي از لحاظ مادي و معنوي به نيروي انتظامي کمک کرده و مردم نيز بايد براي امنيت خود سرمايه گذاري کنند، بنا داريم که دستورات فرماندهي معظم کل قوا را که بر ما فرض و واجب است، اجرايي کنيم.

کارکنان نيروي انتظامي، مالک اشترهاي ولايت هستند

آيت الله "عبادي" نماينده ولي فقيه در استان خراسان جنوبي در اين ديدار اظهار با اشاره به ماموريت هاي متعدد نيروي انتظامي، گفت: بسياري از اين مأموريت ها با فراواني زياد، مصاديق بارز امر به معروف و نهي از منکر هستند؛ براي سالم سازي و سالم نگهداري جامعه نه تنها وظيفه هر مسلمان بلکه وظيفه هر شهروندي است که با اين نيرو همکاري کند .

وي با بيان اينکه در سير تکامل هر موجود در نظام هستي، سيستم قانوني وجود دارد بر اين نکته تأکيد کرد که انسان در بعد زندگي مادي، جسماني و معنوي وقتي مي تواند به کمال برسد که قانون مربوطه را طي کند .

آيت الله عبادي گفت : نيروي انتظامي مانند ريسماني است که مجموعه اي از اشياء را به هم متصل مي کند؛ مسائل عمده ناجا اين است که جامعه را بر مدار قانون حفظ کند که اين اهميت دارد و بايستي از آن حمايت کرد .

نماينده ولي فقيه در استان خراسان جنوبي بر پايبندي پليس به مقررات تأکيد و تصريح کرد: اگر پليس در کار خود دقيق باشد، تأثير گذاري رواني آن در جامعه بالاتر خواهد بود و از سليقه اي عمل کردن در رده هاي پايين جلوگيري خواهد شد .

آيت الله عبادي عنوان داشت : همه بايد همکاري کنند تا جامعه اي قانونمند که بر اساس مقررات عمل مي کند، داشته باشيم که در اين صورت ضايعات اين جامعه کم خواهد بود .

وي از کارکنان نيروي انتظامي به عنوان مالک اشترهاي، مقام عظماي ولايت(مدظله العالي) ياد کرد و گفت : پليس نقش اشتر را براي مقام معظم رهبري ايفا مي کند که به اين نقش بايستي افتخار کند .

آيت الله عبادي تصريح کرد : دنيا در حال جنون است و هيچ جاي دنيا امن نيست ؛ مردم و مسئولان هستند که بايد محيط خود را از جنون آخر الزماني حفظ کنند و بنده هم دعاگوي تمام کارکنان نيروي انتظامي هستم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha