کد خبر: قطع-برق-و-شبکه-تلفن-همراه-در-منطقه-زلزله
۱۷ شهریور ۱۳۹۹، ۱۵:۴۸
قطع برق و شبکه تلفن همراه در منطقه زلزله زده رامیان

به گزارش گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از خانه ملت،غلامعلی کوهساری  با اشاره به زلزله شب گذشته در رامیان استان گلستان، گفت: ساعت 2 و چهار دقیقه امروز 17 شهریور زلزله‌ای با قدرت 5 و یک دهم ریشتر جنوب استان گلستان در روستای قوچای شهرستان رامیان روی داد.

 نماینده رامیان و آزاد شهر در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه زلزله رامیان تلفات جانی نداشته است، تصریح کرد: تعداد کل مصدومان این زمین لرزه ۳۴ نفر ثبت و گزارش شده که از این تعداد برای ۱۷ نفر درمان سرپایی در محل انجام شده که ۱۴ مورد آن از سوی اورژانس ۱۱۵ و سه مورد نیز توسط امدادگران هلال احمر انجام شد. بخش عمده خسارت‌ها مالی بوده و مسئولان مربوطه در حال برآورد میزان آن هستند.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم با تاکید بر اینکه  گروه امدادی هلال احمر نیز از ابتدای وقوع حادثه برای ارائه خدمات به مردم زلزله زده در محل مستقر هستند. از طرفی مسئولان مربوطه از جمله فرماندار، مدیران کل مدیریت بحران و  بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گلستان از ساعات اولیه در محل حضور دارند.

 کوهساری افزود: در حال حاضر به دلیل قطعی برق در روستاهای ویرو، کشکک شبکه تلفن همراه نیز قطعشده که با تلاش مسئولان در اسرع وقت مشکل برطرف می‌شود. برخی از جاده‌های نیز که به دلیل ریزش کوه مسدود شده بودند با حضور ماشین‌های راهداری پاکسازی و بازگشایی شده و مابقی جاده‌ها نیز به سرعت بازگشایی می‌شود.

عضو کمیسیون عمران مجلس تصریح کرد: امکانات شهرستان درخصوص خدمات رسانی آتش نشانی و هلال احمر نسبت به سایر نقاط کمتر است اما با هماهنگی هایی که توسط فرمانداری شهرستان، مدیر بحران و استانداری انجام شده در صورت نیاز بیشتر به امکانات از سایر شهرستان‌ها نیز خدمات رسانی خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha