کد خبر: محدودیتها-تا-شناسایی-ناقلان-ادامه-دار
۲ آذر ۱۳۹۹، ۱۰:۵۷
محدودیتها تا شناسایی ناقلان ادامه دارد

به گزارش  گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری سلامت به نقل از روابط عمومی شبکه پنج سیما، سیما سادات لاری سخنگوی وزارت بهداشت در ارتباط تلفنی با برنامه " یه روز تازه" درباره اعمال محدودیت های جدید در شهرها گفت: بحث محدودیت ها از جانب وزارت بهداشت پیشنهاد می شود و اجرا و نظارت آن بر عهده وزارت کشور، نیروی انتظامی، استانداران، فرمانداران و... در شهرهاست.

وی افزود: اما آنچه که باید گفت این است که در ۴۳ شهری که محدودیت ها اعمال شد، با کاهش تعداد مبتلایان و بستری های کرونایی مواجه بودیم. محدودیت های اخیر هم بابت رسیدن به همین نتیجه در تهران و دیگر شهرهای قرمز است، تلاش شده تا با منع رفت و آمدهای شبانه، از دورهمی های خانوادگی ممانعت به عمل آید.

لاری پیرامون انتشار اطلاعات بیماران کرونایی ایران در خارج از کشور، اختلاف دکتر ملک زاده و وزیر بهداشت و... گفت: اختلاف نظر بین یک وزیر با معاون یا مسئولان زیردستش یک امر طبیعی است و ممکن است در تمامی ارگان ها وجود داشته باشد اما چون اخبار وزارت بهداشت این روزها به شدت پیگیری می شود، این مسئله شدت بیشتری گرفت.

وی ادامه داد: جناب دکتر ملک زاده به عنوان یک پژوهشگر مطرح برای همگان شناخته شده هستند و به دلیل ارتباط خوبی که ایشان با تمامی کشورهای دنیا دارند ما هم مجاز شدیم یکسری از تحقیقات را روی بیماران خود انجام دهیم. حواشی به وجود آمده به هیچ وجه صحت ندارد و ارتباطی هم به دکتر ملک زاده ندارد.

گفتنی است " یه روز تازه" کاری از گروه اجتماعی شبکه پنج سیماست که با اجرای وحید رونقی و فریبا باقری از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۸ تا ۱۰ صبح روی آنتن میرود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha