مدیرعامل مجتمع دارویی و درمانی هلال ایران از آمادگی جمعیت هلال احمر برای اجرای طرح پایش سلامت در وزارتخانه ها و دستگاه های متقاضی این طرح خبر داد .

به گزارش خبرگزاري سلامت  دکتر حمید چوبینه در حاشیه گردهمایی معاونان بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما با بیان اینکه وزارت بهداشت درمان و اموزش پزشکی مجوزهای لازم را برای اجرای طرح پایش سلامت در جمعیت هلال احمر صادر کرده است پیشگیری از ابتلا به بیماری را در میان کارکنان و کارمندان دستگاه های متقاضی مهمترین هدف از اجرای این طرح دانست.

وی گفت : درطرح پایش سلامت تلاش می شود کارکنان این دستگاه ها در مرحله نخست معاینه و در مراحل بعدی پس از شناسایی نوع بیماری آنان ، معالجه شوند.

چوبینه هزینه اجرای این طرح را برای وزارتخانه ها و دستگاه ها و سایر گروه های متقاضی بسیار کمتر از مراکز درمانی و بیمارستان ها اعلام کرد و افزود: جمعیت هلال احمر امادگی دارد تا با اعزام تیم های پزشکی خود به استان ها نیز این طرح ملی را اجرایی کند .

وی همچنین با اشاره به اینکه شرق تهران فاقد مراکز درمانی مناسب است از موافقت وزارت بهداشت ، درمان و اموزش پزشکی با مجتمع دارویی و درمانی هلال ایران برای ساخت مرکز جامع تصویربرداری در این مجتمع خبر داد و گفت: مراحل ساخت این مرکز تا سال آینده به اتمام خواهد رسید .

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha