مرگ و میر تهران به 2برابر افزایش یافته است/ با رعایت پروتکل‌های بهداشتی می‌توانیم مانع از انتقال کرونا شویم

حسن خلیل‌آبادی رئیس کمیته میراث فرهنگی و گردشگری شورای شهر تهران در گفت‌وگو با خبرنگار شهری خبرگزاری سلامت با اشاره به آمار مرگ و میر در شهر تهران، گفت: متاسفانه کرونا آمار مرگ و میر شهر تهران را به 2 برابر افزایش داده است.

وی به افزایش آرامستان های پایتخت اشاره کرد و افزود: طبق برنامه پنج ساله سوم شهرداری تهران، شهرداری موظف شده در مناطق غرب، شرق و جنوب برای ایجاد آرامستان، اقداماتی انجام دهد.

رئیس کمیته میراث فرهنگی و گردشگری شورای شهر تهران با بیان اینکه دورکاری کارکنان شهرداری تهران به سازمان ها و مناطق 22 گانه ابلاغ شده است، اظهار داشت: همه سازمان ها و مناطق شهرداری موظف هستند طبق دستور شهردار تهران نسبت به دور کاری 50 درصد از کارکنان شهرداری تهران اقدام کنند.

خلیل آبادی تاکید کرد: اجرای ابلاغیه دورکاری کارکنان شهرداری تهران موضوع دلبخواهی و شخصی نیست؛ این اقدام به سلامت کارکنان مربوط است. برای در نظر گرفتن سلامت پرسنل شهرداری تهران و شهروندان از هیچ اقدامی فروگذاری نخواهیم کرد.

وی ادامه داد: در حال حاضر 50 درصد از پرسنل شهرداری تهران هم مانند کارکنان دولت دور کار هستند. شهرداری تهران در گذشته نیز به منظور حفظ سلامت کارکنان اقداماتی انجام داده بود و معاونت منابع انسانی نیز به شهرداران و مدیران توصیه کرده بود که برای جلوگیری از آسیب به نیروهای انسانی شهرداری تهران اقدامات ارزشمندی انجام دهند.

عضو شورای شهر تهران گفت: از مردم درخواست دارم برای حفظ سلامتی خود و دیگران پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند. بی شک با اقدامات پیشگیرانه می توانیم مانع از انتقال بیشتر این بیماری شویم.

خلیل آبادی بیان داشت: سلامتی مردم برای ما بسیار ارزشمند است؛ امیدواریم مردم خود مراقبتی بیشتری نسبت به این بیماری داشته باشند.

وی تصریح کرد: با توجه به شرایط موجود در کشور امیدوارم به زودی شاهد بهبود وضعیت بیماران بستری در بیمارستان های کشور باشیم و از شرایط بحران عبور کنیم.

گفت‌وگو: مینا افسریان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha