معاون عملیات سازمان امداد و نجات با اشاره به حضور هزار و ۲۲۶ نیروی امدادی در قالب ۳۳۲ تیم در مناطق برف گیر افزود: امدادرسانی در ١٦ استان آذربایجان شرقی،اردبیل،البرز،تهران،بوشهر،خوزستان،خراسان شمالی و رضوی،زنجان، سمنان،قزوین،کهگیلویه،گلستان،گیلان،مازندران  و یزد ادامه دارد.

به گزارش خبرگزاری سلامت شاهین فتحی، معاون عملیات سازمان امداد و نجات در خصوص عملیات برف و کولاک از ١٢ الی ١٥ بهمن ٩٥ تا ساعت ۱۱ در ۲۷ استان متاثر به جز ٤ استان سیستان،همدان،خراسان جنوبی و هرمزگان گفت: در این مدت به ۲۳ هزار و ۴۰۰ نفر امدادرسانی و ۸ هزار و ۳۰۰ نفر اسکان اضطراری شده اند.

وی با اشاره به امدادرسانی در ۱۶۷ شهر، روستا و محور برف گیر خاطر نشان کرد: انتقال ۸ زن باردار، ۲۶ مصدوم به مراکز درمانی و ارایه خدمت سرپایی به ۳۷ نفر در این مدت انجام شده است.

به گفته معاون عملیات سازمان امداد و نجات رهاسازی ۲ هزار و ۵۶۳  خودرو از برف، توزیع ۷ هزار و ۱۶۰ تخته پتو، ۶ هزار و ۱۰۰ بسته غذایی، ۱۷۰ کیلوگرم خرما، ۳ هزار و ۸۴۰ قوطی کنسروجات و ۲ هزار و ۸۲۰ قرص نان در این مدت صورت گرفته است.

 

وی با اشاره به حضور هزار و ۲۲۶ نیروی امدادی در قالب ۳۳۲ تیم در مناطق برف گیر افزود: امدادرسانی در ١٦ استان آذربایجان شرقی،اردبیل،البرز،تهران،بوشهر،خوزستان،خراسان شمالی و رضوی،زنجان، سمنان،قزوین،کهگیلویه،گلستان،گیلان،مازندران  و یزد ادامه دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha