مدیر کلینیک تخصصی مجتمع درمانی هلال ایران از احداث مرکزی برای انجام اعمال جراحی سرپایی طی چند ماه آینده در این کلینیک خبر داد و به بیان مهم‌ترین برنامه‌های پیش رو برای ارتقای کیفیت خدمات به مراجعین پرداخت.

دکتر امیر مدیر در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان خبرگزاری سلامت اظهار داشت: در کلینیک تخصصی مطب‌های متخصصین از چند سال اخیر در چند رشته محدود پابرجا بوده، اما به دلیل این که هدف ما افزایش سطح خدمات رسانی به بیماران است، رسیدگی به چند فاکتور جدید را سرلوحه کارمان قرار دادیم.
وی گفت: با توجه به فضای موجود در کلینیک تخصصی هلال ایران، طی چند ماه آینده مرکزی به منظور انجام اعمال جراحی سرپایی افتتاح خواهد شد که این امر به کاهش رفت و آمد بیماران کمک می‌کند.

مدیر بیان داشت: یکی از اقدامات ما در کلینیک تخصصی هلال ایران دستیابی به مکان و موقعیتی مناسب بود. این در حال ایست که این کلینیک با محدودیت هایی مواجه بود، اما در حال حاضر فضا شکیل تر و مناسب تر شده است.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به فضای جدید مجموعه‌ای از متخصصین مختلف را گرد هم آورده ایم و روزهای مختلف هفته در کلینیک حضور دارند. در نتیجه بیماران در طول هفته به متخصصین مورد نظردسترسی خواهند داشت. بنابراین تعداد تخصص های تحت پوشش را افزایش دادیم و بیمار می تواند با کمترین اتلاف وقت به پزشک مورد نظر مراجعه داشته باشد.

دکتر مدیر اذعان داشت: سعی ما بر این است با حداکثر پوشش بیمه ای، بیماران برای دریافت خدمات کمترین هزینه را پرداخت کنند. در آینده هم برنامه ما به همین روال ادامه دارد. گروه های تخصصی را از لحاظ تنوع تخصص ها و حضور روزانه متخصصین تکمیل خواهیم کرد تا بیماران با کمترین معطلی به پزشک مربوطه ارجاع شوند.

شایان ذکر است تقریبا در حال حاضر تمامی گروه های تخصصی رشته های مختلف داخلی، عفونی، زنان، اورولوژی، گوش و حلق و بینی، ارتوپدی، روانشناس، روانپزشک و ... چند روز در هفته و رفتارشناس جنسی (یک روز در هفته) در کلینیک تخصصی هلال ایران به منظور خدمت رسانی به مردم حضور دارند.

 

کد خبرنگار: 410100

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha