کد خبر: مک-کارتی-به-دلیل-تنش‌های-سیاسی-همکارا
۲۹ دی ۱۳۹۹، ۱۲:۵۲
مک کارتی: به دلیل تنش‌های سیاسی همکاران خود را نام نبرید!
به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری سلامت به نقل از Yahoo، اعضای کنفرانس جمهوری‌خواهان مجلس نمایندگان هفته گذشته، کوین مک کارتی را نادیده گرفتند، زیرا وی به آن‌ها هشدار داد که از همکاران خود با استفاده از نام آن‌ها انتقاد نکنند که انجام این کار می‌تواند باعث خشونت سیاسی بیشتری شود. مک کارتی توضیح داد که مخالفان به جای بیان شکایات عمومی‌تر، می‌توانند یک سیاستمدار را هدف اصلی قرار دهند، به ویژه با وجود تنش‌های بسیار زیاد پس از حوادث 6 ژانویه این احتمال بیش‌تر وجود دارد. این همان اتفاقی بود که برای نماینده لیز چنی رئیس کنفرانس GOP پس از آنکه گفت از استیضاح رئیس جمهور ترامپ حمایت خواهد کرد، افتاد. پس از آن‌كه همكاران‌شان نام آن‌ها را در شكايات خود بيان كردند، وي و چند عضو ديگر مجبور شدند به خاطر تهديد به مرگ و هشدارهای ديگر، امنيت خود را افزايش داده و اقدامات احتياطی اضافي را انجام دهند. رهبر اقلیت مجلس دوشنبه گذشته طی یک کنفرانس تلفنی هشدار خود را صادر کرد. وی گفت که نگرانی او از خلاصه موارد توجیهی FBI است که او دریافت می‌کند.

پیام کوین مک کارتی به سیاست‌مداران...

او این چنین پیام خود را بیان کرد: مهم نیست که طرف چه کسی هستید، من به دیدگاه شما احترام می‌گذارم، من به شما احترام می‌گذارم چرا که کاری را کردید که باید انجام ‌می‌دادید. اما آنچه در تلویزیون می‌گوییم، الان در وضعیتی نیستیم که نام اعضا را ذکر کنیم. پیام کوین مک کارتی وی ادامه ادامه داد: شما می‌توانید محرک مشکلی بزرگ‌تر باشید. کشور به دو قسمت تقسیم شده است و ما این را می‌دانیم. بیایید هیچ عضوی را هدف قرار ندهیم، من اهمیتی نمی‌دهم آن‌ها چه کسی هستند، جمهوری خواه و یا دموکرات بودن مهم نیست. من این گزارشات FBI را به صورت هفتگی می‌گیرم و چیزی را دیدم که قبلاً ندیده‌ام. چند دقیقه بعد، مک کارتی پیام را تکرار کرد: احساسات در این موارد زیاد است. آنچه شما می‌گویید مهم است. بگذارید افراد دیگر را در معرض خطر قرار ندهیم. بیایید ببینیم از چه کلماتی استفاده می‌کنیم و قطعاً از نام اعضای دیگر در هیچ رسانه‌ای استفاده نمی‌کنیم.

جدی نگرفتن پیام کارتی توسط دیگران کاملا واضح است

نماینده آدام کینزینگر در توئیتر خود نوشت که نام همکار جمهوری خواه وی، نماینده ماجوری تیلور گرین تا ژانویه آینده فراموش خواهد شد. نماینده لورن بوبارت (R-Colo.) سخنگوی نانسی پلوسی را به دلیل جریمه ماسک نزدن جدید مجلس به سخره گرفت. یکی از آشکارترین حملات که منجر به طوفانی در رسانه‌ها شد، زمانی اتفاق افتاد که چند تن از اعضای مجلس نمایندگان برای رای گیری برای استیضاح ترامپ به دنبال چنی رفتند. در روز رأی گیری، اعضا دادخواستی پخش كردند تا وی را از نقش رهبری خود بركنار كنند. یک منبع با اطلاع مستقیم از این تهدید گفت: چنی اکنون با تهدیدهای زیادی علیه خود مواجه شده است که از طرف بسیاری از طرفداران آتشین ترامپ که از رای او عصبانی شده‌اند، ایجاد شده است. مدیر ارتباطات چنی جرمی آدلر، به Axios گفت: ما در مورد مسائل امنیتی توضیحی نمی‌دهیم. تیم مک کارتی به Axios گفتند که او به دنبال عواقب آن نیست. سخنگوی مت اسپاركس گفت كه رهبر مجلس می‌خواهد تنش‌ها را کاهش دهد و اعضا را تشويق می‌كند كه نسبت به محيط فعلی محتاط باشند.  

مترجم: سید محمد معین حبیبی پاسدار

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha