کد خبر: ناجا-یکی-از-مولفه-های-اصلی-تامین-امنیت
۷ فروردین ۱۴۰۰، ۱۶:۰۰

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری سلامت به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار "حسین اشتری " در اولین جلسه قرارگاه نوروزی در سال 1400 با حضور "معاونین و روسای پلیس های تخصصی" برگزار شد ضمن تبریک سال جدید و اعیاد شعبانیه به مردم شریف ایران، همکاران و کارکنان ناجا، اظهار داشت: تقارن اعیاد شعبانیه از جمله ولادت منجی عالم بشریت، حضرت ولی عصر (عج) با سال نو را به فال نیک می گیریم و دعای خیر ایشان را برای رفع مشکلات و سلامتی مردم ایران و سربلندی جمهوری اسلامی مسئلت داریم.

وی افزود: در سال جدید با توجه به شعار امسال و رهنمودهای مقام معظم رهبری، امام خامنه ای عزیز(مدظله العالی) با رویکرد تولید، پشتیبانی ها، مانع زدایی بر خود تکلیف می دانیم تمام تلاش خود را به کار گیریم تا در حوزه های مرتبط،اقدام و در برخی زمینه ها این امر را پیگیری نماییم.

سردار اشتری در ادامه بیان داشت: همانطور که در دعای تحویل سال از پروردگار طلب تحول می نماییم در بحث عملکرد و اقدامات نیروی انتظامی در تلاشیم تا سطح کیفی ماموریت های خود را با افزایش عملکرد هوشمندانه ارتقاء داده تا تحول و احسن الحال ایجاد نماییم از این رو با نشاط و قدرت بیش از پیش تلاشمان را در سال جدیدآغاز کرده ایم.

فرمانده ناجا با اشاره به ضرورت هوشمندی و هوشیاری در اجرای طرح های نوروزی گفت: با وجود اقدامات مثبت در بخش های مختلف نیروی انتظامی  از جمله افزایش کشفیات، پیشگیری در حوزه های جرم، امنیت در فضای مجازی، امنیت جاده ها و... و رضایتمندی عموم، اقدامات زیربنایی خوبی در راستای اصلاح برخی فرآیند ها و هوشمند سازی انجام گرفته و همچنان در دستور کار قرار دارد تا در صورت وجود مشکلاتی هرچند جزیی نسبت به رفع آنها اقدام گردد.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به تعیین اولویت ها و شعار امسال ناجا اظهار داشت: امسال نیز نیروی انتظامی همچون سال های قبل نسبت به مشخص نمودن اولویت های ماموریتی اقدام کرده و بحمدالله در این بخش پیشرو می باشد و به نوعی توسط ستاد کل نیروهای مسلح الگو قرار گرفته است.

وی در ادامه افزود: یکی از اولویت های اصلی ناجا در سال 1400 مبارزه با جرایم سازمان یافته در حوزه های مختلف می باشد، نیروی انتظامی شبانه روز نسبت به نا امن سازی محیط برای قانون شکنان و مجرمان اقدام کرده و تمام توان خود را به کار گرفته تا هیچ گونه مجالی برای تحرک به مخلان نظم و امنیت ندهد.

فرمانده نیروی انتظامی ضمن تقدیر از زحمات همکاران در نیروی انتظامی عنوان داشت: با وجود تعطیلات نوروزی در اکثر سازمان ها و بخش های کشور همکاران ما در نیروی انتظامی در سراسر کشور به صورت مستمر و بی وقفه نسبت به خدمت رسانی و برقراری امنیت اقدام نموده اند تا مردم عزیز کشورمان درآرامش و سلامت کامل، بهاری دلنشین داشته باشند.

سردار اشتری افزود: انتظام بخشی، حفظ امنیت و خدمت به مردم از وظایف و ماموریت های نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران بوده و هست و ناجا به عنوان یک نیروی اثرگذار و یکی از مولفه های اصلی در تامین امنیت عمومی جامعه بوده و کارکنان آن به عنوان مجاهدین فی سبیل الله با روحیه جهادی و انقلابی در این عرصه به صورت شبانه روزی در تلاشند.

عالی ترین مقام انتظامی کشور با اشاره به امنیت از مرز تا مرکز کشور عنوان داشت: تامین امنیت مردم بالاترین اولویت نیروی انتظامی است و ماموران ما شبانه روز در جهت برقراری آرامش و آسایش این عزیزان به وسعت جغرافیای ایران اسلامی در حال انجام وظیفه هستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha