کد خبر: نتایج-یک-پژوهش-نیمی-از-کودکان-7-ساله-صاح
۱۹ بهمن ۱۳۹۸، ۱۰:۳۷
به گزارش گروه بهداشت و درمان طبنا(خبرگزاری سلامت)، نتایج یک بررسی جدید حاکی از‌ آن است بیشتر کودکان 7 ساله صاحب تلفن همراه  شخصی هستند و بیش از ۵۳ درصد آنها با تلفن همراه به خواب می‌روند.

در این گزارش آمده است که کودکان ۷ ساله نه تنها صاحب موبایل هستند، بلکه از هر ۱۰ نفر ۷ نفر آنها به اینترنت در گوشی خود دسترسی دارد.

این داده‌ها که براساس نظرسنجی از دو هزار و ۱۵۷ کودک ۵ تا ۱۶ ساله در انگلیس به دست آمده ادامه می‌دهد که تا سن ۱۱ سالگی، از هر ۱۰ کودک، ۹ نفرآنها گوشی مخصوص به خود را دارد.

همچنین، ۵۷ درصد از کودکان با تلفن خود در رختخواب می‌خوابند و تقریباً ۳۹ درصد از جوانان می‌گویند که آنها نمی‌توانند بدون تلفن زندگی کنند.

حققان این پژوهش خاطرنشان کردند: یافته‌های این پژوهش نشان می‌دهد که تلفن‌ها تا چه اندازه می‌توانند بر زندگی کودکان حاکم شوند.

براساس داده‌های موجود، به طور کلی کودکان در هر روز دست کم سه ساعت و 20 دقیقه را برای پیام رسانی و بازی کردن با تلفن همراه خود صرف می‌کنند.

سیمون لگت، مدیر تحقیقات در Childwise گفت: هرچه زمان جلوتر می‌رود کودکان خردسال دسترسی بیشتری به تلفن‌های همراه دارند و برای مدت زمان طولانی‌تری از آنها استفاده می‌کنند».(فارس)

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha