کد خبر: ندامتگاه-قزلحصار-جزء-اولین-مراکزی-بود
۱۵ مرداد ۱۴۰۰، ۱۳:۲۵
ندامتگاه قزلحصار جزء اولین مراکزی بود که مددجویان واکسینه شدند

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری سلامت؛ سیدحشمت الله حیات الغیب ضمن دیدار از ندامتگاه قزلحصار و گفتگو با کادر درمان گفت: کشور در شرایطی قرار دارد که پروتکل‌های بهداشتی بایستی با دقت رعایت شود، مناسب بودن محیط ندامتگاه به ویژه قرنطینه های ورودی نقش مهمی در سلامت جسمی و روانی مددجویان دارد.

مدیرکل زندان های استان تهران همچنین اظهار داشت: در راستای مقابله با ورود ویروس کرونا به زندان ها، پیگیری های وسیعی در سطح سازمان و استان تهران صورت گرفت و ندامتگاه قزلحصار جزء اولین مراکزی بود که مددجویان واکسینه شدند.

وی تصریح کرد: در حال حاضر ۴۰۰ نفر پزشک عمومی، متخصص، بهیار و پرستار در زندان های تهران به صورت شبانه روزی و ایثارگرانه خدمت می کنند و برای حفظ سلامتی مددجویان از هیچ تلاشی دریغ نمی کنند.

در این دیدار که علی اسمعیلی معاون سلامت، اصلاح و تربیت، اشکان کمالی مدیر ندامتگاه قزلحصار و مسئولان آن مرکز نیز حضور داشتند، حیات الغیب ضمن تقدیر از زحمات همکاران به ویژه کادر درمان، بر ارتقای بیشتر خدمات رفاهی مددجویان تاکید کرده، گفت: الحمدالله قرنطینه به صورت کامل مورد بازسازی  و بهسازی قرار گرفته، در حال حاضر وضعیت بهداشتی این ندامتگاه رضایت بخش است.

مدیر کل زندان های استان تهران با اشاره به برنامه ریزی جهت کاهش جمعیت کیفری، پیگیری و تعامل با مراجع قضایی جهت بهره مندی حداکثری زندانیان از ارفاقات حقوقی و قضایی افزود: نظارت و کنترل مستمر بر عوامل محیطی در ارتقای سلامت افراد نقش اساسی دارد و در سایه محیطی سالم و بهداشتی می‌توان در تغییر، رشد و باز پروری شخصیت مددجویان اثرگذار بوده، به اهداف متعالی سازمان زندان‌ها در اصلاح و تربیت زندانیان نائل آمد.

بنا به این خبر، مدیر کل زندان های استان تهران ضمن مثبت ارزیابی نمودن اقدامات صورت گرفته در بخش های مختلف و تأکید بر فعالیت های حوزه بهداشت و درمان، از تلاش های شبانه روزی کارکنان ساعی ندامتگاه قزلحصار در سنگر اصلاح و تربیت تقدیر کرد./

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha