کد خبر: هم‌صدایی-تهران-با-علیرضا-طلیسچی-لیل
۱۲ دی ۱۴۰۰، ۱۰:۱۰
هم‌صدایی تهران با علیرضا طلیسچی/ «لیلا» شنیدنی شد

پس از حدود دو سال از شروع همه‌گیری کرونا، نخستین کنسرت علیرضا طلیسچی در تهران، شامگاه شنبه 11 دی‌ماه سال جاری طی دو سانس با اجرای قطعات جدید در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی به تهیه‌کنندگی موسسه فرهنگی هنری «نوای سپند» و مدیریت مهدی اسفندیار برگزار شد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری سلامت به نقل از  روابط عمومی نوای سپند، کنسرت شنبه‌شب طلیسچی که با استقبال مخاطبان مواجه شده و تمامی بلیت‌های آن در کمتر از هفت ساعت به فروش رسیده بود با قطعه «زندگی جونم» آغاز شد و این خواننده ضمن خوشامدگویی به حاضران در سالن گفت: من خوشبختم که بعد از دو سال این صحنه را با چشم می‌بینم، نبودید و جای شما به‌شدت خالی بود. ما هرآن چه داریم از شماست و سعی می‌کنم کمتر صحبت کنم و بیشتر به اجرا بپردازم چون حجم دل‌تنگی من زیاد است.

این خواننده که در ابتدای شروع کنسرت و اجرای نخستین قطعه با همراهی و همخوانی تماشاگران مواجه شده بود؛ پس از اجرای قطعه  «تو فکر می‌کنی کی ای» به خاطر شور و اشتیاق فراوان حضار در همراهی؛ از آن‌ها تشکر کرد و افزود: خیلی خوب است که انرژی‌تان در این اجرا زیاد است و این نشان از دل‌تنگی شما دارد و من به خاطر روزهایی که گذشت قدر شما را بیشتر می‌دانم.

قطعات «نفس» و «به خودم بد کردم» در ادامه به اجرا درآمد که نکته قابل‌توجه آن اکت‌های طلیسچی روی استیج بود که مخاطب را با خود همراه می‌کرد. از طرفی او یکی از قطعات هیت چند ماه اخیر را بانام «لیلا» منتشر کرده بود که طرفداران زیادی در بین مخاطبان موسیقی به‌خصوص هواداران این خواننده داشت به همین خاطر تماشاگران خواستار اجرای این قطعه بودند بااین‌حال آهنگ « آی دل خودم» انتخاب بعدی طلیسچی بود.

طلیسچی با اجرای قطعه «ای داد بر من» ضمن تشکر و قدردانی از تماشاگران و استقبالشان از این اجرا، گفت: بلیت‌های این کنسرت در کمتر از 7ساعت به فروش رسید و به دلیل استقبال شما هواداران، برای روز 23 دی‌ماه تمدیدشده است و خوشحال می‌شوم شاهد حضورتان در آن اجرا نیز باشم.

«رفت قلبم ضعف کردم واسه خندت عشقم بس که شیرینی/ میخندم دل کندم از همه از قلبم کاشکی ببینی» توسط طلیسچی و حضار با همراهی ساز کیبورد اجرا شد و در ادامه قطعه «دیوونه» با همراهی تمامی اعضای ارکستر به اجرا درآمد.

طلیسچی پیش از اجرای قطعه بعدی با اشاره به اینکه آرزو می‌کند آخر داستان همه قشنگ باشد گفت: «تهران با من میخونی؟!» و تمام حاضران در سالن یک‌صدا با این خواننده قطعه «آخرش قشنگه» را همخوانی کردند.

قطعه «دل به دل» در حالی اجرا شد که به درخواست طلیسچی؛ تماشاگران نیز با اکت‌های او همراه شدند و هم‌زمان با حرکت دست او، دست‌هایشان را تکان می‌دادند و بخش بزرگی از اجرای این خواننده شدند.

طلیسچی پیش از اجرای قطعه محبوب «قاف» گفت: این آهنگ موردعلاقه خودم نیز هست و علیرضا طلیسچی به‌عنوان عضو کوچکی از خانواده موسیقی، هنگام ساخت این آهنگ، در کامل‌ترین حالت خودش قرار داشت و قسمت ابتدایی این قطعه به‌صورت دلی با همراهی ساز کیبورد و همخوانی حضار اجرا شد و در ادامه با همراهی تمامی اعضای ارکستر به‌صورت کامل به اجرا درآمد.

قطعه «لیلا» که باگذشت کمتر از دو ماه از پخش، یکی از پردانلودترین و محبوب‌ترین قطعات موسیقی به شمار می‌رود همانند قطعه «قاف» برای نخستین بار به اجرا درآمد که همخوانی و همراهی حضار نشان از علاقه مخاطبان به این آهنگ بود.

«ای دل غافل» دیگر قطعه انتخابی طلیسچی باانرژی و شور و هیجان بالای تماشاگران برای نخستین بار به اجرا درآمد و در ادامه قطعه «قرار نبود» شنیدنی شد.

 سپس طلیسچی با کیکی از روی استیج پایین آمد و با همراهی ارکستر، تولد مادر خود را که یکی از مهمانان ویژه کنسرت بود تبریک و رو به جمعیت گفت: من تمام وجود و عمرم را به مادرم مدیون هستم و خوشحالم که نخستین اجرای تهران من پس از دو سال دوری، با روز تولد مادرم مصادف شد.

او در ادامه قطعه «دلی» را که پیش‌تر نیز به‌صورت دلی منتشر کرده بود را با همراهی ساز کیبورد اجرا کرد و در ادامه قطعه «قاف» مجدداً شنیدنی شد و در پایان اعضای ارکستر به همراه طلیسچی قطعات دیوونه، قاف، لیلا و سختگیر را به‌صورت ریمیکس به اجرا درآوردند.

ناصر زینلی، هانیه غلامی، علی منتظری، گلشید بحرایی و … ازجمله مهمانان این کنسرت بودند.

محمد عارف (گیتار نایلون)، مهراد حیدری (گیتار الکتریک)، علی شقاقی (بیس)، امیرحسین آزموده (پرکاشن)، علیرضا رحیمی بشر (درامز)، مسیح منتظری (کیبورد)، سهند اسدی (ساکسیفون) و حسن اکبریان (ویولن) اعضای ارکستر علیرضا طلیسچی را به رهبری امیر بهادر دهقان نوازنده کیبورد تشکیل می‌دادند.

گفتنی است علاقه‌مندان جهت تهیه بلیت کنسرت تمدیدی روز 22 دی ماه می‌توانند از امروز (12 دی ماه) ساعت 15 به سایت ملوتیک به نشانی www. melotik.com مراجعه نمایند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha