کد خبر: وزیر-جهاد-کشاورزی-از-پرستاران-مرکز-پزش
۲۰ آذر ۱۴۰۰، ۱۷:۳۸
وزیر جهاد کشاورزی از پرستاران مرکز پزشکی شهید شوریده تجلیل کرد

وزیر جهاد کشاورزی به مناسبت میلاد حضرت زینب (س) و روز پرستار از پرستاران و کادر درمان مرکز پزشکی شهید شوریده تجلیل کرد.

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری سلامت به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی وزارت جهاد کشاورزی ، سیدجواد ساداتی نژاد وزیر جهاد کشاورزی صبح امروز شنبه، به مناسبت میلاد حضرت زینب(س) و روز پرستار، با حضور در مرکز پزشکی شهید شوریده با پرستاران و کادر درمان این مرکز دیدار و گفتگو کرد.

در حاشیه این دیدار، وزیر جهاد کشاورزی در جمع خبرنگاران با تبریک روز پرستار به تمام پرستاران و کادر درمان، اظهار کرد: پرستاران در این دو سال اخیر کار پر استرس و پر زحمتی داشته اند و ما تنها می توانیم قدردان این زحمات باشیم.

وی افزود: مرکز پزشکی شهید شوریده متعلق به وزارت جهاد کشاورزی است و خدمات بسیار خوبی را به پرسنل این وزارتخانه ارائه می دهد؛ این مرکز امکاناتی خوبی دارد و به عموم مردم نیز خدمت رسانی می کند.

ساداتی نژاد با بیان این که خدمات رفاهی این بیمارستان برای کارکنان وزارت جهاد کشاورزی بسیار حائز اهمیت است، تصریح کرد: نوع خدماتی که در این مجموعه به کارکنان ارائه می شود می‌تواند باعث کارآمدی بهتر پرسنل وزارت جهاد کشاورزی و افزایش عملکرد سازمانی در وزارتخانه شود.

وی، ضمن آرزوی سلامتی برای تمام پرسنل و کادر درمان به خصوص کادر درمان مرکز پزشکی شهید شوریده، عنوان کرد: پرسنل این بیمارستان نقطه اتکا و امید در وزارت جهاد کشاورزی هستند و پشتوانه پرسنل وزارتخانه محسوب می‌شوند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha