کد خبر: پذیرش-استفاده-از-ماسک،گام-مهم-و-ملی-برا
۱۰ آبان ۱۳۹۹، ۸:۳۶
پذیرش استفاده از ماسک،گام مهم و ملی برای جلوگیری از انتشار و شیوع ویروس کرونا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری سلامت در فارس،  رئیس مرکز بهداشت شهرستان فراشبند گفت: بر اساس توصیه پزشکان و نتایج آزمایشات انجام شده به نظر می رسد، استفاده از ماسک، مهم‌ترین شیوه حفاظتی در برابر شیوع زنجیره‌وار کرونا است که هم فرد سالم را از گرفتاری به ویروس کرونا در امان می‌دارد و هم فرد مبتلا می‌تواند خطر کمتری برای دیگران داشته باشد.

«اکبر نوربخش» افزود: بر اساس مصوبه های ستاد ملی مدیریت و مبارزه با کرونا، تمامی مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی، میوه وتره بار، نانوایی ها و دیگر اصناف، باید برای حفظ سلامتی خود و شهروندان، استفاده از ماسک را به عنوان یک اصل ملی بپذیرند.

او تاکید کرد: در صورت رعایت نکردن موازین و دستورالعمل های بهداشتی از سوی اصناف، واحد صنفی آنها بدون هیچ چشم پوشی، تعطیل می شود.

رئیس مرکز بهداشت شهرستان فراشبند، حفظ سلامتی اقشار مردم را در گرو رعایت دستورالعملهای بهداشتی دانست و اضافه کرد: ستاد ملی مبارزه با کرونا، استفاده از ماسک را به عنوان یک اصل مهم به آن تاکید داشته است.لذا همه باید برای حفظ سلامتی یکدیگر در کنار هم به این موضوع ساده و در عین حال مهم پایبند باشیم و جان دیگران به ویژه سالمندان را با سهل انگاری به خطر نیندازیم.

کدخبرنگار41090

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha