کد خبر: پیگیری-گزارش‌های-مردمی-دست‌اندازی-ب
۲۹ شهریور ۱۳۹۹، ۱۳:۳۴
پیگیری گزارش‌های مردمی دست‌اندازی به اراضی دولتی با تلفن ۱۶۵۶

به گزارش گروه اقتصاد سلامتی خبرگزاری سلامت به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی،  علی نبیان در خصوص برنامه‌های یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن، گفت: با تایید مقام معظم رهبری بخشی از دغدغه‌ها در خصوص حفاظت از اراضی ملی و دولتی کاهش یافت. با نظارت و پایش همکاران یگان حفاظت، شبانه‌روزی از دخل و تصرف در اراضی دولتی جلوگیری می‌کنند.

مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن تصریح کرد: حضور همکاران یگان حفاظت در جای جای ایران می‌تواند بخشی از دغدغه‌های دولت و نظام را کاهش دهد.

معاون وزیر راه و شهرسازی توضیح داد: در سال گذشته تلفن ۱۶۵۶ راه‌اندازی شد که مردم می‌توانند با تماس تلفنی، دست‌درازی‌هایی که در انفال، محدوده قانونی شهر و زمین‌های حریم شهری وجود دارد را گزارش دهند و نهایتا همکاران یگان حفاظت با حضور به موقع از دست‌اندازی به اراضی دولتی جلوگیری می‌کنند.

نبیان افزود: با ابلاغی که سال گذشته به تمامی همکاران یگان‌های حفاظت انجام شد، یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن در تهران و تمامی استان های کشور به شکل ۱۰۰ درصدی در آماده باش هستند و در ایام خاص، اراضی دولتی و ملی، رصد و پایش می‌شوند.

وی تاکید کرد: هر روزه شاهد، دست‌درازی به انفال هستیم که یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن عموما در نقطه صفر با دست درازی‌ها به اراضی دولتی، برخورد می‌کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha