کد خبر: کامیون‌ها-و-اتوبوس‌ها-شامل-محدودیت-ت
۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۲۰:۱۴
کامیون‌ها و اتوبوس‌ها شامل محدودیت تردد عید فطر نیستند

به گزارش گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از  پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(خوزستان)، غلامعباس بهرامی‌نیا اظهار کرد: محدودیت‌های تردد بین شهری در برای ایام عید فطر از ساعت ۱۲ روز سه‌شنبه ۲۱ اردیبهشت‌ماه تا ظهر روز شنبه ۲۵ اردیبهشت‌ماه از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونا اعلام شده است اما این محدودیت‌ها شامل تردد کامیون‌های حمل کالا و اتوبوس‌های مسافربری عمومی نمی‌شود.

وی افزود: همزمانی بازه حمل کالا به ویژه کالاهای اساسی از بندر امام با فصل برداشت محصولات کشاورزی از جمله چغندر قند در استان خوزستان، اهمیت ورود و تردد کامیون‌ها به استان را دوچندان کرده است و از این رو، امکان توقف تردد وجود ندارد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان گفت: به طور میانگین روزانه بیش از ۱۱۷ هزار تردد وسیله نقلیه سنگین در محورهای خوزستان به ثبت می‌رسد که شامل ۲۲ درصد کل ترددهای ثبت‌شده در استان است.

بهرامی‌نیا افزود: در حوزه مسافری نیز به طور میانگین روزانه ۴ هزار مسافر در پایانه‌های مسافربری استان خوزستان جابه‌جا می‌شوند.

وی گفت: تمام دستورالعمل‌های بهداشتی در پایانه‌های حمل کالا، پایانه بار بندر امام خمینی(ره) و پایانه‌های مسافربری استان خوزستان رعایت می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha