کد خبر: کشف-134-تن-انواع-مواد-مخدر-در-مرزهای-کشور-ه
۱۰ فروردین ۱۴۰۰، ۱۲:۴۲
کشف 134 تن انواع مواد مخدر در مرزهای کشور/ هوشمندسازي مرزها در اولويت است

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری سلامت به نقل از پايگاه خبری پلیس، سردار "احمدعلي گودرزي" در حاشيه بازديد از مرزهاي استان آذربایجان غربی در جمع خبرنگاران شهرستان خوی با اشاره به لزوم هوشمندسازي مرزها، گفت: در سال جديد، جديت بيشتري در راستاي مبارزه با قاچاق خواهيم داشت و کمر همت را بسته تا با عمل به وظايف شرعي خود شعار سال را عملي کرده و با قاچاق مبارزه بيش از پيش و جدي داشته باشیم.

وي با بيان اينکه از قاچاق بي رويه اي که از مرزها عبور مي‌کند حتما جلوگيري خواهيم کرد، افزود: 2 هزار و 250 ميليارد تومان انواع کالاهاي قاچاق در سال 99 در مرزهاي کشور توسط مرزبانان غيور و پر تلاش ميهن عزيزمان کشف و ضبط شده که نشان از همت مرزبانان در مقابله با پديده شوم قاچاق دارد.

اين مقام مسئول در مرزباني ناجا اظهار کرد: طي سال گذشته 134 تن مواد مخدر نيز در مناطق مرزي کشور از سوداگران مرگ کشف شد که نسبت به سال قبل افزايش کشفیات را نشان مي دهد، همچنين در اين مدت 89 هزار راس احشام کشف شده است.

فرمانده مرزباني ناجا در پايان با بيان اينکه ما در مرزباني بايد قدردان مقام عظماي ولايت باشيم، خاطر نشان کرد: مسلح کردن مرزبانان کشور به تجهيزات هوشمند دفاعي در اولويت کاري مرزباني قرار دارد و هوشمند سازي مرزها در سال جديد با سرعت بيشتري دنبال خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha