کد خبر: کشف-40-تن-و-756-کیلو-مواد-مخدر-در-خراسان-جنوب
۶ مهر ۱۳۹۹، ۱۰:۱۲
کشف 40 تن و 756 کیلو مواد مخدر در خراسان جنوبی

به گزارش گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از  پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "ناصر فرشید" اظهار داشت: مأموران پلیس در خراسان جنوبی طی 6 ماه گذشته 40 تن و 756 کیلوگرم انواع مواد مخدر از سوداگران مرگ کشف کردند که نسبت به مدت مشابه سال قبل 89 درصد افزایش کشف داشته است.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی بیان داشت: مأموران طی مدت 6 ماه 34 تن و 922 کیلوگرم تریاک، یک تن و 806 کیلوگرم مرفین، 2 تن و 535 کیلوگرم حشیش، 863 کیلوگرم هروئین و 6 تن و 290 کیلوگرم سایر مواد مخدر کشف کردند که در این رابطه 3 هزار و 420 حمل و توزیع کننده مواد مخدر دستگیر و 972 خودرو توقیف شده است.

سرهنگ فرشید در ادامه با اشاره به تصادفات درون و برون شهری در خراسان جنوبی گفت: در 180 روزه ابتدایی سال جاری تلفات حوادث رانندگی در شهرهای استان 7 درصد رشد و در جاده ها 31 درصد کاهش داشته و مجروحان حوادث رانندگی نیز در شهرها 27 درصد کاهش و در جاده ها 24 درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهش داشته است.

این مقام ارشد انتظامی با هشدار درباره افزایش سرقت های خرد در خراسان جنوبی، تصریح کرد: افزایش سرقت های خرد ناشی از مشکلات اقتصادی، هشداری برای شهروندان در خصوص رعایت بیشتر نکات ایمنی در پیشگیری از سرقت هاست که در بررسی کارشناسان پلیس سهم عمده ای از وقوع سرقت ها در پی بی احتیاطی مال باختگان در نگهداری از اموال شخصی بوده است.

سرهنگ فرشید با تأکید بر این که با تلاش رزمندگان جان برکف پلیس در خراسان جنوبی آمار جرایم خشن در خراسان جنوبی نزدیک به صفر است؛ گفت: مأموران پلیس در حوزه کالای قاچاق نیز طی 6 ماه 44 هزار نخ سیگار، 150 هزار لیتر سوخت و هزار و 221 رأس دام قاچاق کشف کرده اند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha