طی مراسمی با حضور رئیس و مسئول جوانان و آموزش جمعیت هلال احمر سیرجان، از اعضاء شرکت کننده در طرح خدمت رسانی به مسافرین نوروزی جمعیت هلال احمر سیرجان تجلیل شد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ مجید عرب قهستانی رئیس جمعیت هلال احمر سیرجان طی مراسمی که با حضور اعضاء جوانان، نجاتگران و داوطلبان شرکت کننده در طرح نوروزی جمعیت هلال احمر سیرجان در آستان مقدس امامزاده علی(ع) این شهرستان برگزار شد؛ ضمن تقدیر و تشکر از کلیه اعضاء شرکت کننده در این طرح، خدمت رسانی به مسافرین نوروزی توسط اعضای جوانان، امداد و نجات و داوطلبان جمعیت هلال احمر سیرجان را در نوروز امسال, رضایت بخش و قابل قبول در سطح استان کرمان خواند.

رضا مرادپور مسئول امور جوانان و آموزش جمعیت هلال احمر سیرجان نیز، خدمات ارائه شده توسط جوانان داوطلب این جمعیت را به مسافرین نوروزی قابل تقدیر دانست و حضور اعضاء در این طرح و سایر طرح های بشر دوستانه جمعیت هلال احمر را با مشارکت حداکثری و موفقیت آمیز خواند.

وی از اعضاء جوانان جمعیت درخواست کرد, که همچون قبل، حضور حداکثری و پرشور در مراسم و فعالیت های بشردوستانه و عام المنفعه این جمعیت داشته باشند.

شایان ذکر است؛ این مراسم با جزءخوانی قرآن و ضیافت افطاری همراه بود.

تصاویر: روابط عمومی و امور جوانان جمعیت هلال احمر سیرجان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha