کد خبر: رییس-بیمارستان-شهید-لبافی-نژاد-منصوب-ش
۱۰ آبان ۱۳۹۹، ۱۱:۲۷
رییس بیمارستان شهید لبافی نژاد منصوب شد

به گزارش گروه بهداشت ودرمان خبرگزاری سلامت به نقل از  روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، حکم انتصاب دکتر بهرام عین الهی به شرح زیر است:

برادر گرامی جناب آقای دکتر بهرام عین الهی

 استاد محترم دانشگاه

 سلام علیکم

  با توجه به تعهد، شایستگیو سوابق ارزشمند علمی و اجرایی جنابعالی در حوزه های مختلف، به موجب این ابلاغ به عنوان "رییس مرکز پزشکی، آموزشی و درمانی شهید لبافی نژاد منصوب می شوید تا با استعانت از خداوند متعال و رعایت موازین شرعی و قانونی نسبت به انجام وظایف و امور محوله اقدام نمایید.

موفقیت شما را تحت عنایات حضرت ولی عصر (عج) در پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی و ارتقا جایگاه ملی و بین المللی دانشگاه از درگاه خداوند منان مسئلت می نمایم.

دکتر بهرام عین الهی استاد دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، رییس بخش چشم بیمارستان شهید لبافی نژاد، مشاور وزیر بهداشت و عضو شورای گسترش، از پزشکان ایثارگر در هشت سال دفاع مقدس بوده که دوره تخصص چشم و فوق تخصص قرنیه را در دانشگاه گذرانده است.

وی تاکنون به عنوان ریاست دفتر نظارت و ارزیابی معاونت آموزشی وزارت بهداشت، دبیری شورای گسترش دانشگاه ها، دبیری شورای آموزش پزشکی و تخصصی و مشاور سازمان بین المللی آموزش پزشکی اروپا مشغول به ارائه خدمت بوده است.

دکتر عین الهی عضویت در شورای عالی مرکز تحقیقات چشم پزشکی کشور، دبیری انجمن آموزش علوم پزشکی، عضویت در مرکز تحقیقات لیزر پزشکی، ریاست قطب چشم پزشکی، عضویت در هیئت مدیره بانک چشم جمهوری اسلامی ایران و عضویت در هیئت ممتحنه بورد تخصصی چشم پزشکی کشور را در کارنامه خود دارد.

  این استاد دانشگاه همچنین از سال ۷۱ تاکنون سابقه تدریس در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی را دارد و از تالیفات وی می توان به اطلس چشم پزشکی، اصول مبانی چشم پزشکی و نقش ارزیابی درونی در بهبود کیفیت آموزشی اشاره کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha