کد خبر: آذین‌بندی-شهر-با-چهره-قرآنی-از-امروز-ا
۱۷ خرداد ۱۳۹۵، ۱۴:۲۳

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران از آذین بندی شهر با چهره قرآنی به مناسبت فرارسیدن ماه مبارک رمضان خبر داد.

حجت الاسلام و المسلمین امرودی معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری سلامت از انتخاب عنوان «فصل وصل» برای ویژه برنامه‌های مدیریت شهری در ماه رمضان خبر داد و افزود: از امروز، آذین‌بندی شهر با چهره قرآنی انجام می‌شود.

حجت الاسلام و المسلین امرودی با اشاره به برگزاری 30 نمایشگاه بزرگ قرآنی در بوستان‌ها و مراکز فرهنگی شهر تهران اذعان داشت: در محله هرندی، برنامه‌هایی با محوریت کودکان و نوجوانان با یاری روحانیت و اهالی محل، هر روز دو ساعت پیش از افطار برگزار می‌شود.

وی یادآور شد: علاوه بر برگزاری ویژه برنامه‌هایی در ضلع شرقی اراضی عباس آباد که سه ساعت قبل از افطار آغاز می‌شود، نمایش ویژه شب‌های شیدایی هر شب با حضور 200 هنرمند برجسته کشور از ساعت 21 تا 23 در باغ موزه دفاع مقدس برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: فعالیت‌های امسال مسجد محوری است و سعی شده طوری برنامه‌ریزی شود که تکریم مساجد به وضوح لمس شود.

امرودی همچنین از حمایت 1500 مسجد در سطح شهر تهران خبر داد و افزود: در طرح کمک به مساجد، یک میلیارد و پانصد میلیون تومان در نظر گرفته شده است که برای فعالیت‌های ویژه در نظر گرفته شده و برای هر مسجد حدود یک میلیون تومان است.

معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران اذعان داشت: در قالب نمایشگاه شمیم وحی نیز حمایت‌های مادی از موسسات قرآنی در نظر گرفته شده است که موسسات می‌توانند با توجه به تناسب فعالیت‌هایی که انجام می‌دهند از این کمک‌ها بهره‌مند شوند.

 

کد خبرنگار: 41025

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha