کد خبر: اجراي-طرح-تحول-بیمه-سلامت-نیازمند-فرهن
۲۱ مرداد ۱۳۹۹، ۱۳:۰۴

به گزارش گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از سازمان بیمه سلامت،ناهيد پرویز پور بيان كرد: همکارانی که در بیمه سلامت مشغول فعالیت هستند  و با مقوله مهم   سلامت  آحاد جامعه  سرو کار  دارند ،  به دلیل لمس مشکلات جسمی ،روحی، اقتصادی و مالی مراجعین، بیشتر در معرض آسیب های روحی و روانی قرار دارند و کار در این حوزه سخت است.

مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری لرستان ضمن تقدیر و تشکر از سازمان فرهنگی شهرداری خرم‌آباد به دلیل همکاری با اداره کل بیمه سلامت در جهت راه اندازی و نصب تلویزیون شهری که نقش بسزایی در افزایش  آگاهی بخشی مردم خرم آباد دارد ، گفت: این حوزه می‌تواند در موضوعات فرهنگی، اطلاع رسانی های عمومی و ارتقاء سطح دانش و مهارت افراد در استفاده از خدمات دولت  که به صورت رایگان در اختیار مردم قرار گرفته است ،  با اداره کل بیمه سلامت ،همکاری  و تعامل  مناسبی داشته باشد.

وی افزود:  از جمله  اقدامات  مهم دیگر دولت تدبیر و امید،اجرای پوشش بیمه همگانی برای کسانی است که تا کنون از دفترچه بیمه سلامت برخوردار نبوده اند و  کسانی هم که از لحاظ درآمدی و از لحاظ معیشتی در سطح بالاتری قرار دارند بايد با مشارکت در پرداخت حق بیمه به برخورداری افراد بی بضاعت از خدمات بیمه ای کمک كنند.

پرويز پور بيان كرد: آموزش یک سرمایه بلند مدت است و معتقد هستیم که آموزش مهارت ها، آموزش اطلاع رسانی ها در همه مقاطع و در همه گروه های سنی یکی از موضوعات بسیار مهم است که از طريق آن می توان فرهنگ سلامت را در بین مردم نهادینه کرد.

وي ادامه داد: انتظار می رود که بیمه سلامت استان با آموزش و پرورش در این راستا تفاهم همکاری داشته باشند که بتوانند بهترین خدمات و فرهنگ استفاده از خدمات رایگان دولت را به مردم آموزش دهند.

 مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری استان لرستان گفت: اين استان از لحاظ اقتصادی ضعیف است و بیشتر مردم استان در دهك هاي پایین درآمدي قرار دارند که انتظار داريم نگاه مثبت تری در حوزه بیمه به مردم استان باشد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha