کد خبر: اعزام-25-پزشک-متخصص-به-منطقه-هامون-سیستا
۲۳ شهریور ۱۳۹۹، ۱۸:۱۸

به گزارش گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از  روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قزوین، حسن آصفی روز یکشنبه در آیین اعزام این تیم‌ها،  اظهار داشت: امسال برای سومین سال متوالی طرح ملی نذر آب سه، در راستای تحقق اهداف بشردوستانه و خیرخواهانه، ارتقای سطح سلامت و کمک رسانی به آسیب پذیرترین مناطق محروم و بحرانی استان سیستان و بلوچستان توسط جمعیت هلال احمر و با کمک خیران و مردم نوعدوست برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: طبق ارزیابی‌های انجام شده تیم‌های پزشکی، درمانی، دارویی، معیشتی و فرهنگی استان در شهرستان هامون سیستان و بلوچستان به منظور ارائه خدمات درمانی و معیشتی مستقر می‌شوند.

آصفی افزود: ۲۵ نفر از پزشکان متخصص، پزشکان عمومی، دندانپزشکان و پیراپزشکان از ۲۴ شهریورماه در منطقه هامون استان سیستان و بلوچستان حضور پیدا کرده و نسبت به ارائه خدمات درمانی و دارویی مورد نیاز به صورت رایگان به هموطنان عزیز در این استان تلاش می‌کنند.

وی ادامه داد: آرد، بسته‌های بهداشتی و غذایی، شیرخشک، لوازم التحریر، مواد شوینده، دارو و تجهیزات آبرسانی از سوی خیران و مردم نوعدوست استان قزوین تهیه شده و به منطقه هامون استان سیستان و بلوچستان ارسال می‌شود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمراستان قزوین عنوان کرد: امیدواریم با حضور این تیم‌های پزشکی، درمانی، دارویی، معیشتی و فرهنگی و همچنین با اقلامی که به این منطقه ارسال می‌شود بتوانیم خدمات خوب و شایسته‌ای همچون گذشته به هموطنان عزیزمان در استان سیستان و بلوچستان ارائه دهیم و بتوانیم اندکی از مصائب و دردهای آنان را بکاهیم.

آصفی افزود: به منظور ادامه حمایت‌ها از شهروندان در استان سیستان و بلوچستان، همه هموطنان و مردم شریف و نوعدوست استان می‌توانند جهت شرکت در طرح ملی نذر آب سه، به شعب جمعیت هلال احمر در سراسر استان مراجعه کرده و یا کمک‌های نقدی خود را از طریق کد دستوری #۱۱۲* به حساب‌های جمعیت هلال احمر واریز کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha