کد خبر: افراد-مدعی-دفاع-از-خون-شهدا-و-شهید-سلیما
۲۱ دی ۱۴۰۰، ۹:۵۵

نماینده مردم تبریز در مجلس با انتقاد از عملکرد برخی پزشکان در دریافت هزینه های کلان برای انجام عمل جراحی، تاکید کرد که افراد مدعی دفاع از خون شهدا و شهید سلیمانی همچون آنها نیز عمل کنند.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری سلامت به نقل از خانه ملت، مسعود پزشکیان در نشست علنی امروز (سه شنبه 21 دی ماه) مجلس شورای اسلامی، در اخطاری با استناد به ماده 75 آیین نامه داخلی مجلس گفت: بنده مسئول اکیپ های اضطراری جبهه ها بودم و لشگر عاشورا هیچ عملیاتی نداشته که ما یا دوستانمان آنجا نباشیم، بنابراین تمام زندگی ما برای انقلاب و جانبازان است.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس یازدهم با بیان اینکه کسی که ادعای جانبازی و پیمودن راه شهید سلیمانی را می کند، لطفا مثل آنها نیز راه برود، تصریح کرد: برخی وقتی که باید برای دولت کار کنند بیرون رفتند و چند میلیارد سرمایه زدند، آیا این دفاع از جانباز است؟ اگر مرد هستید برای خدمت به مردم از خود و پول خود بگذرید، این گوی و این میدان!

وی با تاکید بر اینکه مطالبی که بیان کرده است در حمایت از محرومان بوده است، یادآور شد: مطالبی که بیان کردیم به معنای این نیست که کارکرد وزارت بهداشت در زمان کرونا نامطلوب بوده است، بلکه به این دلیل بیان شد که بهتر عمل شود. از سوی دیگر در شرایطی که تعدادی از پزشکان مبالغ 30 میلیونی برای یک عمل دریافت می کنند، چطور می توان به یک پزشک گفت در ازای دریافت 8 میلیون تومان به شهرستانی برود و حق هم ندارد از آنجا خارج شود، در این شرایط وی هم نسبت به شهدا و هم انقلاب هم به فردی که مدعی دفاع از حقوق شهداست، بدبین می شود.

پزشکیان تاکید کرد: ما برای حمایت از محرومان، انقلاب و خون شهدا آماده ایم و تا آخرین قطره خون خود در راه دفاع از انقلاب و خون شهدا خدمت می کنیم./

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha