کد خبر: افزایش-100-درصدی-پهنای-باند-استان-قم
۴ بهمن ۱۳۹۹، ۸:۵۷
افزایش 100 درصدی پهنای باند استان قم

به گزارش گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از  روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان قم، جواد غلام پور، مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات این استان در دهمین جلسه شورای هماهنگی مدیران استانی حوزه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات از افزایش دو برابری پهنای باند استان خبر داد.

غلام پور افزود: تاکنون پهنای باند استان 200 مگابیت بر ثانیه بود که با پیگیری به عمل آمده از سوی همکاران اداره کل ارتباطات زیرساخت استان، 100 مگابیت بر ثانیه افزایش یافت و هم اکنون پهنای باند استان 300 مگابیت بر ثانیه است که به ­زودی به 400 مگابیت بر ثانیه نیز افزایش می یابد.

وی افزود: افزایش پهنای باند همچنین موجب افزایش پایداری ارتباطات فراگیر می شود.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان قم در این جلسه از برگزاری نمایشگاه کتاب  به صورت مجازی، در هفته اول بهمن ماه خبر داد و افزود: با توجه به تمرکز صنعت چاپ و نشر و نیز مراکز حوزوی و دانشگاهی در قم، ترافیک بسته ­های پستی کتاب های نمایشگاه، افزایش چشمگیری خواهد یافت.

غلام پور تصریح کرد: طبق برآورد به عمل آمده حدود پنج الی شش بسته کتاب در هفته اول بهمن ماه بین متقاضیان کتاب نمایشگاه مجازی که اغلب از طلاب و دانشجویان مراکز حوزوی و آموزش عالی استان هستند با کمک شبکه پستی استان توزیع می شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha