به گزارش گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از  شاتا،ایرج حسن پور افزود: اتفاقاتی همچون جنگ تحمیلی؛ تحریم ها و غیره از جمله اقدامات کارشکنانه دشمن برای ایجاد اختلال در کشور است.

وی تصریح کرد : دشمن با ایجاد تحریم ها و جلوگیری از ورود قطعات و ماشین آلات به کشور سعی در ایجاد اختلال در تولید ملی و توسعه صنعتی کشور داشت که خوشبختانه به همت متخصصان ایرانی تهدیدها تبدیل به فرصت شدند و هم اکنون ما در زمینه بسیاری از تولیدات چه در زمینه تولیدات صنعتی و چه در زمینه تولیدات معدنی در سطح دنیا رتبه اول تا دهم را داریم

سرپرست اداره کل امور استانهای وزارت صنعت،معدن و تجارت همچنین با تحسین عملکرد نیروهای بومی در به ثمر رساندن پتروشیمی لردگان از ایجاد این واحد صنعتی در این منطقه ابراز خرسندی و افتخار کرد و گفت: همه مسئولین باید با همراهی از سرمایه‌گذاران و و مدیران واحدهای صنعتی و نگاه صادراتی به توسعه بازارهای صادراتی کشور کمک کند

حسن پور پتروشیمی لردگان را مصداق بارز تبدیل تهدید های دشمن به فرصت ها دانست و افزود: ایمنی بالای محیط کار مجتمع پتروشیمی لردگان از دیگر ویژگی‌های این مجتمع است.

تاکید بر تعامل هم خانواده های صمت در راستای احصای مشکلات

سرپرست اداره کل امور استانهای وزارت صنعت،معدن و تجارت در نشست شورای هم خانواده های صمت تصریح کرد: همدلی و همراهی بخش خصوصی و دولت جهت پیگیری مشکلات؛ احصاء مسائل در سال جهش تولید می تواند بسیار اثرگذار باشد.

حسن پور گفت:هم خانواده های صمت باید با نقد سازنده؛ احصا مشکلات ، تعامل و همراهی بیشتر نسبت‌ به‌ رفع مشکلات اقتصادی تلاش کنند.

وی افزود: در سال جهش تولید این همراهی و تعامل می‌تواند در زمینه تحقق نهضت ساخت داخل؛ راه اندازی واحدهای راکد؛ افزایش ظرفیت ایده‌آل واحدهای صنعتی بسیار اثرگذار باشد.

سرپرست اداره کل امور استانهای وزارت صنعت،معدن و تجارت تصریح کرد: هدف اصلی تشکیل شورای هم خانواده صنعت، معدن و تجارت استان ایجاد تعامل، همکاری، همفکری وهمراهی بخش‌های مختلف صنعتی ،معدنی و تجاری استان در سال جهش تولید است که این امر به خوبی در چهارمحال و بختیاری محقق شده است.

حسن پور تاکید کرد: نباید در کشور خود تحریمی کنیم بلکه باید با همراهی و شفافیت دنبال حل مشکلات باشیم.

وی در پایان تعامل؛همدلی و همراهی هم خانواده های صمت در استان چهارمحال و بختیاری را ستودند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha