کد خبر: امدادرسانی-هلال-احمر-همدان-به-6-مصدوم-تص
۱ آذر ۱۳۹۹، ۱۰:۰۵

به گزارش گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از  روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان همدان، محمد اعتصام گفت: تصادف یک دستگاه کامیون حامل سوخت با 2 خودروی پیکان و پراید درکیلومتر۳ شهرستان اسدآباد به سمت همدان 6 مصدوم و یک فوتی برجای گذاشت.

وی افزود: این حادثه، ساعت۱۹:۰۰ پنجشنبه ،29 آبان به نجاتگران مستقر در پایگاه امداد و نجات بین شهری گردنه اسداباد اطلاع داده شد که بلافاصله نجاتگران در ساعت ۱۹:۱۰ دقیقه خود را به محل حادثه رسانده و برای امداد رسانی به مصدومان به سرعت وارد عمل شدند .

وی افزود: در ارزیابی های اولیه مشخص شد، ۴مرد و ۲ زن از سرنشینان خودرو های پیکان و پراید بر اثر شدت برخورد با کامیون مصدوم شدند و یک نفر از سرنشینان مرد نیز فوت شده بود.

اعتصام گفت: نجاتگران، بعد از انجام ارزیابی های اولیه،4 نفر از مصدومان را با آمبولانس هلال احمر و 2 نفر دیگر را با آمبولانس اورژانس ۱۱۵، به بیمارستان حضرت قائم (ع)  شهرستان اسدآباد انتقال دادند.

وی ضمن تشکر و قدردانی از خدمت رسانی نجاتگران پایگاه امداد و نجات بین شهری گردنه اسدآباد ،پایان عملیات را ساعت ۲۱:۰۲ دقیقه شب اعلام کرد و افزود: نجاتگران هلال احمر، افراد آموزش دیده و متخصص در امر امداد و نجات هستند که همواره در تصادفات جاده ای جان تعداد زیادی از رانندگان و مسافران را نجات می دهند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha