کد خبر: امسال-۴۶-واحد-صنعتی-در-آذربایجان‌غربی
۱۷ آذر ۱۴۰۰، ۱۰:۰۲

استاندار آذربایجان‌غربی گفت: از ابتدای سال جاری در قالب تحقق شعار سال و حمایت از تولیدات داخلی، ۴۶ واحد صنعتی در سطح استان احیا شده و هم اکنون در محله راستی آزمایی قرار دارد.

به گزارش  گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، محمدصادق معتمدیاندر یک گفت و گوی خبری افزود: برای اطمینان از  احیای کامل این واحدها که در آمار بازگشت به چرخه تولید قرار دارند، راستی آزمایی انجام خواهد شد و سپس آمار دقیق در اختیار وزارتخانه قرار خواهد گرفت.

وی ادامه داد: براساس سهمیه ابلاغی، احیای ۱۰۰ واحد اقتصادی در سطح استان برای سال ۱۴۰۰ پیش بینی شده که تاکنون طبق آمار اداره کل صنعت، معدن و تجارت ۴۶ واحد به چرخه تولید بازگشته است.

استاندار آذربایجان‌غربی اظهار داشت: مجموع اعتبارات جهش تولید در سال جاری در سطح کشور ۱۰۰ هزار میلیارد ریال درنظر گرفته شده که برش استانی ما حدود ۴.۱ درصد است و در صورت تحقق اعتباری مناسبی در راستای احیای بنگاه های اقتصادی استان هزینه خواهد شد.

وی بیان کرد: طبق دستور استاندار آذربایجان غربی کارگروه رفع موانع تسهیل تولید هر هفته در محل بنگاه های اقتصادی تشکیل و مصوبات کارگروه به صورت جدی رصد و پیگیری می شود تا بتوان چرخه تولید در استان را با تمام ظرفیت احیا کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha