کد خبر: امکانات-بیمارستان-شهدا-آبیک-به-بالاتر
۲۲ آذر ۱۴۰۰، ۱۵:۲۰

به گزارش گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از خانه ملت،لطف الله سیاهکلی در حاشیۀ نظارت میدانی در شهرستان آبیک و در دیدار با مجمع بانوان فعال این شهرستان با اشاره به مشکلات ساخت‌وساز و صدور مجوزها در اراض اوقافی شهر جدید زیاران گفت: این مسئله در جلسه با استاندار نیز طرح شده و مقرر گردیده که شورای تأمین اجازۀ ساخت و ساز به مردم زیاران را بدهند تا مردم پس از تأیید نظر آستان قدس از سمت دادگاه به بستن قرارداد، اقدام کنند.

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز  در  مجلس شورای اسلامی در پاسخ به روند کار انتقال آب از سد طالقان به شهرستان آبیک یادآورشد: برای اجرای این پروژه مجددا 100 میلیارد از وزیر نیرو تخصیص یافته و در آیندۀ نزدیک این طرح به اتمام خواهد رسید.

سیاهکلی همچنین در خصوص سوال مربوط به آسفالت جاده قشلاق به کمال آباد، اظهار داشت: این جاده در برنامه سال آینده گنجانده شده و اجرایی خواهد شد.

 وی بابیان اینکه ارتقا امکانات بیماستان شهدا آبیک از دیگر مطالبات مردمی است تصریح کرد: امکانات و خدمات‌رسانی در بیمارستان شهدا نسبت به گذشته بسیار تغییر کرده و بنا به اظهارات مردم بسیار افزایش یافته، بخش‌های بستری و آی‌سی‌یو افتتاح شده و از سطح قبلی که شبیه به درمانگاه بود ارتقا یافته است و ما نیز تلاش می‌کنیم تا به بالاترین سطح استاندار خود برسد.

سیاهکلی همچنین در پایان عنوان کرد: ما با توجه به ضرورت انتقال فرودگاه مهرآباد به خارج از شهر تهران، پیشنهاد کردیم که این فرودگاه به منطقۀ الله آباد آبیک منتقل شود، انتقال این فرودگاه هم از جهت نزدیکی آن به تهران و هم قرارگرفتن آن در استان قزوین، مشکلات حمل و نقل هوایی و پرواز داخلی در تهران و قزوین مرتفع خواهدکرد./

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha