کد خبر: انجام-بیش-از-۵۴۷کیلومتر-آسفالت-در-راه
۱۷ آذر ۱۴۰۰، ۹:۳۸
انجام بیش از ۵۴۷کیلومتر آسفالت در راه‌های روستایی

آسفالت ۵۴۷.۲ کیلومتر راه روستایی یکی از اقدامات سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای در سه‌ ماه نخست فعالیت دولت سیزدهم به‌شمار می‌رود.

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری سلامت ،وزارت را‌ه‌وشهرسازی با تدوین گزارشی به ارائه دستاوردهای خود در سه ماه نخست فعالیت دولت سیزدهم در حوزه‌های مختلف از جمله سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای در زمینه ساخت راه‌های روستایی در کشور پرداخته است.

بر اساس این گزارش، در سه ماه نخست فعالیت دولت سیزدهم، سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای اقدام به آسفالت ۵۴۷.۲ کیلومتر راه روستایی کرده است. از این میزان راه روستایی آسفالت شده، ۸۶.۲ کیلومتر متعلق به ايرانشهر است. پس از آن کرمان‌جنوب قرار دارد که ۵۰.۱ کیلومتر از راه‌های روستایی آن آسفالت شده است.

آذربایجان غربی نیز در رتبه سوم آسفالت راه‌های روستایی به طول ۴۷ کیلومتر قرار دارد و پس از آن نیز هرمزگان جای می‌گیرد که ۳۸.۷ کیلومتر راه‌های روستایی این استان آسفالت شده است.

بر اساس این گزارش، استان‌های آذربايجان ‌شرقي و مازندران نیز هرکدام ۳۳ کیلومتر از راه‌های روستایی آنها در بازه زمانی سه ماه نخست فعالیت دولت سیزدهم آسفالت شده اند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha