کد خبر: اهدای-دستگاه-ضدعفونی-کننده-دست-از-سوی-د
۲۲ آذر ۱۳۹۹، ۱۱:۵۵
اهدای دستگاه ضدعفونی کننده دست از سوی دانش آموزان پژوهشگر شهر «گله دار»

به گزارش خبرنگار خبرگزاری سلامت در فارس، «سید حسن خلیلی» با اعلام این خبر، گفت: این اقدام پژوهشگران بومی، گامی موثر در مقابله با شیوع کووید۱۹، آمیخته ای از دانش و مهرورزی نوجوانان و بسیار ستودنی است.

 او با قدردانی از دانش آموزان پژوهش سرای ابن سینای گله دار و مسوولان مربوطه و تاکید بر ضرورت حمایت از پژوهشگران شهرستان مهر، افزود: دستگاه ها و تجهیزات با کاربری بدون دخالت دست مانند این دستگاه پدالی ضدعفونی کننده، از تجهیزات اثربخش در پیشگیری از انتقال ویروس کرونا محسوب می شوند.

رییس آموزش و پرورش منطقه گله دار نیز در ادامه گفت: این دستگاه که کارایی بالا و نسبت به دستگاه های مشابه موجود در بازار قیمت کمتری دارد، در صنوف، مراکز بهداشتی درمانی و اماکن عمومی قابل استفاده و به تولید انبوه رسیده است.

«حسن ابراهیمی» با اشاره به این که به فرمانداری، شهرداری «اسیر» و تعدادی از مدارس نیز یک عدد از این دستگاه ها ارائه شده است، اضافه کرد: دانش آموزان پژوهش سرای ابن سینای شهر گله دار پیش از این نیز در زمینه ساخت دستگاه های دیگری نیز موفقیت هایی داشته و ثبت اختراع کرده اند.

در آیین اهدای دستگاه پدالی ضدعفونی کننده دست به شبکه بهداشت و درمان شهرستان مهر که در محل ورودی ساختمان شبکه نصب و بهره برداری شد، رییس آموزش و پرورش منطقه گله دار، مدیر پژوهش سرای ابن سینا، رییس، معاون بهداشتی و مسوولان واحدهای کارپردازی و مبارزه با بیماریهای واگیر شبکه حضور داشتند.

کدخبرنگار41090

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha