کد خبر: ایثارگری‌های-پزشکان-یادآور-دوران-باش
۱ شهریور ۱۳۹۹، ۱۳:۵۸

به گزارش گروه سیاسی  خبرگزاری  سلامت به نقل از خانه ملت، سید جلیل میرمحمدی درپیامی روز پزشک مصادف با زادروز علی ابوسینا را به جامعه پزشکی کشور تبریک گفت.

متن پیام این عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

طبیبان فداکار این مرزوبوم امسال در حالی به پیشواز بزرگداشت شیخ الرئیس، ابوعلی سینا و روز پزشک می‌روند که روح و جسم‌ بسیاری از آنان زیر فشارهای ناشی از شیوع ویروس «کووید نوزده» رنجور شده است و علیرغم این، همچنان فداکارانه به مصاف خطر می‌روند و بیماران بیشتری را از چنگال این ویروس خطرناک نجات می‌دهند.

در این مسیر خطیر، اما پرافتخار که به نوعی یادآور دوران باشکوه دفاع مقدس است تعدادی از بهترین همکاران پزشک در کنار دیگر عزیزان کادر سلامت، ارزشمندترین سرمایه مادی خود یعنی جانشان را سرِ دست گرفتند و تقدیم کردند تا جان‌های متعدد دیگری را حفظ کنند و نعمت سلامتی را برای آنان به ارمغان آورند و به این ترتیب مدال جاودانه‌ی شهادت را از درگاه الهی دریافت کردند.

همه ما مدیون این ایثار و پایمردی‌ هستیم  و اگر قادر به ادای بایسته‌ی این دین نیستیم لااقل کمترین وظیفه انسانی ما این است که رنج کنونی کادر سلامت را افزایش ندهیم و در مراعات نکات لازم جهت عدم گسترش کرونا تلاش حداکثری خود را به کار بندیم.

اینجانب به نمایندگی از موکلان خود ضمن عرض خداقوت به تمامی همکاران عزیزم، صمیمانه روز پزشک را به همه این عزیزان تبریک گفته و از ایزد منان دوام عزت و توفیقات آنان را مسالت می‌دارم./

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha