کد خبر: باخ-و-قول-مشارکت-در-تامین-هزینه-های-واکس
۲۸ آبان ۱۳۹۹، ۱۰:۲۹
باخ و قول مشارکت در تامین هزینه های واکسن کرونا
به گزارش گروه ورزش خبرگزاری سلامت به نقل از روابط عمومی کمیته ملی المپیکتوماس باخ خاطرنشان ساخت هواداران در توکیو 2020 احتمالاً برای محافظت از مردم ژاپن به واکسیناسیون احتیاج دارند اما موضوع ورود بازدیدکنندگان خارجی با این شرط به کشور میزبان المپیک و پارالمپیک را رد کرد.
باخ همچنین تاکید کرد که IOC احساس بهتر و مطئمن تری در خصوص حضور تماشاگران در بازی های المپیک دارد. هفته گذشته با خبر تاثیرگذاری 90 درصدی واکسنهای آمریکایی فایزر و بایون تک بحث حضور تماشاگران و برگزاری بازی های المپیک قوت گرفته بود. رئیس IOC با تاکید بر اهمیت تولید واکسن و تلقیح آن به ورزشکاران و شرکت کنندگان عنوان کرد که تلاش کمیته بین المللی المپیک و رایزنی با سازمان بهداشت جهانی و کمپانی های معتبر برای دستیابی به واکسن موثر ادامه دارد اما این نهاد بین المللی با اولویت نیازمندان واقعی به واکسن حرکتی خارج از صف نخواهد کرد.
توماس باخ توضیح داد: "به منظور محافظت از مردم ژاپن و احترام به مردم ژاپن ، IOC تلاش زیادی را انجام خواهد داد تا آنجا که ممکن است (افراد) - شرکت کنندگان و بازدید کنندگان المپیک اگر واکسن واکسن تولید شده باشد با واکسن حضور یابند".

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha