کد خبر: بازدید-رئیس-سازمان-امداد-و-نجات-از-پایگ
۱۴ آبان ۱۳۹۹، ۱۰:۵۲

به گزارش گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از  روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان تهران؛ مهدی ولی‌پور رئیس سازمان امداد و نجات با همراهی شاهین فتحی مدیرعامل و تاجیک نوری معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان تهران، ضمن بازدید از پایگاه های شعب تهران، رباط کریم، ملارد و شهریار اظهار داشت: برنامه ریزی هایی انجام داده ایم تا بتوانیم به‌زودی با تامین و تخصیص اعتبار لازم به جایگاه ایده آل پایگاه های امداد و نجات هلال احمر در سطح کشور دست یابیم.

وی در ادامه از نوسازی ناوگان خودرویی جمعیت هلال احمر خبر داد و افزود: با توجه به وجود کمبودهای ناوگان خودرویی در حوزه امداد و نجات، برنامه ای برای بهینه سازی خودروهای نجات تیپ یک انجام شده است که امیدواریم با حمایتی که توسط هیات دولت صورت گرفته، بتوانیم نوسازی ناوگان خودرویی جمعیت هلال احمر در سراسر کشور را هرچه سریع تر انجام داده و خدماتی که به آسیب دیدگان در حوادث ارائه می شود را به شکل مناسب تری اجرا کنیم.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر در گفت و گو با نجاتگران حاضر در پایگاه ها، از طرح جذب یک هزار امدادگر در سراسر کشور خبر داد و گفت: برنامه ریزی های لازم از طرف جمعیت هلال احمر انجام شده و با توجه به ظرفیت چارت سازمانی هلال احمر، مجوز های لازم از سوی سازمان اداری استخدامی کشور اخذ خواهد شد. امید است از امدادگران دارای سابقه و مهارت موردنیاز، در پیشبرد اهداف جمعیت هلال احمر استفاده شود.

وی در پایان این بازدید قول مساعد داد تا در جهت تکمیل و تجهیز هرچه بهتر پایگاه های امداد و نجات هلال احمر استان تهران، اقدامات مناسبی از سوی سازمان امداد و نجات انجام شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha