کد خبر: بازدید-رییس-دانشگاه-علوم-پزشکی-مشهد-از-2
۱ شهریور ۱۳۹۹، ۹:۴۳

به گزارش گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از وبدا،دکتر سید محمد حسین بحرینی طوسی  با حضور در دانشکده های پزشکی و داروسازی  نحوه رعایت دستورالعمل های بهداشتی را مورد ارزیابی قرار داد.

مدیر گروه بهداشت محیط و حرفه ای دانشگاه علوم پزشکی مشهد نیز در حاشیه این بازدید با بیان اینکه بازرسان بهداشت محیط بر بیش از ۸۵ محل برگزاری آزمون سراسری نظارت دارند اظهار کرد: تمامی داوطلبان کنکور باید پیش از ورود به جلسه آزمون، فرم خود اظهاری بیماری کرونا را تکمیل کرده باشند.

مهندس علی اصغر حسنی خاطر نشان کرد: در سطح استان ۸۵ حوزه امتحانی با ۱۰۶ هزار و ۵۲۹ نفر داوطلب کنکور سراسری در ۵ رشته ریاضی، علوم تجربی، علوم انسانی، هنر و زبان‌های خارجه دایر شده است که از این تعداد ۵۴ هزار و ۱۰۱ داوطلب با ۵۱ حوزه و ۵۲ هزار و ۴۲۸ داوطلب با ۳۴ حوزه در مناطق زیر پوشش دانشگاه است.

وی  با ذکر این نکته حق و حقوق داوطلبان کرونایی حفظ شده و آزمون این افراد در مکانی جدا از سایر داوطلبان برگزار می‌شود، تصریح کرد: در هر حوزه یک کارشناس بهداشت مستقر بوده و با در نظر گرفتن نیروی اضافه در برخی از حوزه‌های امتحانی با تعداد داوطلب بیشتر این عدد به بیش از ۱۰۰ نفر می‌رسد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha